dinsdag 1 december 2015

November


November is voorbij en geweest.
De tijd gaat snel.
Een kleine terugblik van november met wat instagram foto's.


Mooi bollen hé, dit is Caron Simply Soft, intussen mijn favoriete acryl garen geworden.
Het haak fijn en het garen is super zacht.
Ik maak de "oogjesdeken" ervan


Kijk, de eerste "oogjes" zijn al gehaakt!
HIER vind je de beschrijving hoe je zo'n oogje haakt.


Begin november stond er op de website van Craftkitchen een prachtige Mochilatas patroon.
Ik ben super trots dat ik dit heb mogen ontwerpen. 
Er zijn heel veel enthousiaste reacties op gekomen.
HIER lees je alles over deze schattige Mini Mochila buideltasje.


Ook probeerde ik de "Rusticlacesquare" uit.....
Mmmmmmm het is gebleken dat ik nogal erg kritisch over mijn eigen werk ben.
Je kan het terug lezen in DIT blogbericht.


En dan waren er op 13 november die verschrikkelijke aanslagen in Parijs.
#geenwoordenvoor


Voor een super gezellige meidenavondje maakte ik deze noten-appelflap bakjes.
Het recept kan je HIER vinden.
Ik voegde deze keer wat gemengde noten bij de appeltjes.
Dat was smikkelen hoor!



Oja....deze leuke mini sterretjes.....
Het is een cal op de blog van Dinah en vandaag is sterretje nr. 3 gepost.
Gauw doorklikken naar HAAR weblog voor het patroon!


En deze maand is mijn Lily Pond deken beetje bij beetje gegroeid.
Ze heeft me flink zitten uitdagen en er zullen nog heel wat uurtjes aan deze deken gehaakt moeten worden. 
Ook in december zal ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen houden!


Tja en zo kan het gebeuren dat je alléén voor metalen ringen naar de wolwinkel gaat en thuis komt met patroon en ingrediënten om Engel Gaby te maken.
Engel Gaby is het nieuwste patroon van Marrôt Design
Je vind Engel Gaby bij haar in de webshop, 
KLIKKERDEKLIK als je dit patroon zou willen bestellen.

Maar je kan dit patroon ook winnen, want Marrôt Design bestaat vandaag 2 jaar!


Lieve Mary, van Marrôt Design
 heeft afgelopen jaar TeJo ontworpen.
TeJo is de mascotte van de Cal-2015 deken.
Maar Marrôt Design heeft nog meer prachtige patronen ontworpen.
Vandaag is er een give-away op haar Facebookpagina.
Er worden maar liefst 10 patronen weg gegeven!
Wil je ook een kans maken op 1 van de 10 patronen?
Check gauw de Facebook pagina van

TeJo en ik feliciteren Marrôt Design met haar 2-jarige jubileum.
Wij hopen dat er nog heel veel mooie patronen bedacht gaan worden, zodat wij in ieder geval aan het haken blijven ;-)

Dag november, welkom december!!

Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. So many Nice Things you have been making in November. I invite you to share at my link up party tomorrow.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees al een tijdje je blog.Wat kun jij goed haken zeg.Ook kun je mooi verwoorden hoe je je voelt tijdens het gemaakte iets. Jj bent voor mij de inspiratie om ook proberen te gaan haken.Ik heb een retro deken patroon gevonden van Karin aan de haak en ben er mee begonnen. Zo gaaf om te doen. Bedankt voor je leuke verhaaltjes en blijf je volgen. Zet van het weekend foto:s op mijn blog van de deken. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees al een tijdje je blog.Wat kun jij goed haken zeg.Ook kun je mooi verwoorden hoe je je voelt tijdens het gemaakte iets. Jj bent voor mij de inspiratie om ook proberen te gaan haken.Ik heb een retro deken patroon gevonden van Karin aan de haak en ben er mee begonnen. Zo gaaf om te doen. Bedankt voor je leuke verhaaltjes en blijf je volgen. Zet van het weekend foto:s op mijn blog van de deken. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen! De tas en de lilypond staan ook nog ergens op mijn lijstje vind ze zo mooi. En de Simply soft is echt super om mee te haken.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!