vrijdag 15 mei 2015

Crochet Along 2015, week 20



Wat zal ik eens zeggen over de "Interweave steek"........
Wat een rotsteek hè.....
ik vind/vond dit de meest verschrikkelijke en moeilijkste steek van de hele deken.......
Zei ik niet voor niets 2 weken geleden 'maak je borst maar nat" 

En toch.....goed lezen, rustig blijven, nog eens lezen, stukje proberen, stukje uithalen, nog eens proberen en op een gegeven moment zit je dan opeens in de ~flow~ dat het lukt!!
En misschien héééééél stiekem vind je deze steek dan toch-wel-leuk om te haken.
Het was in ieder geval een uitdagende steek.

En hoe leuk is het dat we deze week 'm nog een keertje gaan haken?!!
Maar dan net een stukje andersom.



Dus......nog maar een keertje ;-)
"Lees eerst rustig de beschrijving in zijn geheel door,
pak je haakwerk erbij en lees opnieuw de beschrijving stap voor stap tijdens het haken.
Je hebt afgelopen week al een beetje kunnen oefenen.
Dus deze week moet het gewoon lukken ;-)


Heel veel succes!
Lieve Groetjes
Tertia




17 opmerkingen:

  1. Ik ga weer heerlijk aan de slag!
    Fijn weekend!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de steek in het begin verfoeid en heb nog gedacht waar ben ik aan begonnen. Maar gaandeweg ging het steeds beter, al was ik wel blij dat deze toer achter de rug was... Om nu te lezen dat we hem nog een keertje doen.... Ach, achteraf was hij best nog leuk en ik ben nergens de fout ingegaan... Dus vooruit nog maar een keertje... Ik ga weer vrolijk verder... Haha...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet de makkelijkste steek, maar goed lezen en ondertussen doen helpt.
    En ik vind het leuk om nieuwe steken te leren.
    De deken op het bijgevoegde filmpje ziet er in ieder geval schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zucht..vorige week was het al een crime voor me,en heb dus de rand niet meer gemaakt..en nu??? sja ik laat het los...volgende week komt er waarschijnlijk wel een rand .die ik kan haken.
    De uitleg is duidelijk ,de rand mooi.alleen lukt het mi jniet,het zij zo.
    veel haakplezier dames..gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leny, brengt het filmpje van de vorige week je ook niet op weg?
      Woont er anders niet iemand bij je in de buurt die je kan helpen met deze steek... Waar woon je?

      Verwijderen
    2. Ik snapte de steek wel,kreeg alleen krampen in mijn handen.mu ben ik toch weer begonnen.dan maar met tussenpauzes..het is zo,n mooie steek.dankjewel..

      Verwijderen
  5. Ik heb nu nog geen tijd. Maar heb er zijn in. Dit lukt vast wel weer. Gisteren bekeken familieleden de deken nog een ze vonden de laatste steek zo mooi. Was die moeilijk Jennie? Nee dat viel nog wel mee!
    FIJN WEEKEND ALLEMAAL EEN HAAK ZE.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nu nog geen tijd. Maar heb er zijn in. Dit lukt vast wel weer. Gisteren bekeken familieleden de deken nog een ze vonden de laatste steek zo mooi. Was die moeilijk Jennie? Nee dat viel nog wel mee!
    FIJN WEEKEND ALLEMAAL EEN HAAK ZE.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was ook bang dat ik het hier op moest geven maar uiteindelijk is hij wel gelukt dus deze zal ook wel weer goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom er niet uit...is er niet een filmpje van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de vorige week zat een filmpje Mariëtta, brengt je dat niet op weg?

      Verwijderen
  9. O Tertia wat een cadeautje nog een keer deze gave steek! Mijn huiswerk is al bijna af, ik heb vanmiddag lekker in het zonnetje zitten haken en ineens was ik bijna klaar :) Super! Ik vind wat ingewikkelde steken juist erg leuk, hoop dat er nog velen volgen! Bedankt voor het huiswerk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had ons gewaarschuwd. En je hebt gelijk, na wat proberen lukt het en is het toch een leuke steek. Ik ben benieuwd hoe het met deze nieuwe steek gaat. Dank je voor het patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben weer aangehaakt (na mijn vakantie), wat weer een mooie en aparte steek! Wel even goed lezen, maar duidelijk uitgelegd door jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb een inhaalbeweging gemaakt en ben weer helemaal bij.. maar nu heb ik wel een probleem.. wat ga ik vanavond doen? :D (het is dus donderdag dames).. waaaahhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een schitterende steek en haakt heerlijk weg. In het begin van de vorige toer even priegelen maar als je eenmaal bezig bent gaat het best snel nog (ja loop achter, ben op 13 juni begonnen... mijn verjaardag dus die datum vergeet ik niet lol.) Nu net met week 20 begonnen en die gaat nog prettiger. Dank jullie wel voor de mooie steken, heerlijk uitdaging. Groetjes uit Thailand <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!