vrijdag 1 augustus 2014

Crochet Along week 31



Zo het "Catherines Wheel" is weer gedaan ;-)
(of heb je 'm stiekem overgeslagen)

Deze week haken we eerst weer een rij stokjes. 
Het venijn zit hem in het krijgen van de juiste aantal steken.
In het patroon staat uitgelegd hoe je dat krijgt.....
Ik tel altijd tot 8
De drie lossen zijn je eerste stokje, 
Dan 2 stokjes rondom de lossen van het "Wheel"
De vierde steek gaat in het midden van het "Wheel" 
En dan de 5e steek net voor de lossen groep
6,7 en 8 om de lossen-groep.

Ik tel altijd hardop waarop mijn man en dochter me vreemd aan kijken. 
Dan wordt ik wordt vriendelijk doch nadrukkelijk verzocht om in mezelf te tellen....
zucht, die snappen er helemaal niks van ;-)

Maarre.........
 terug naar de stokjes en halve stokjes van deze week.

KLIK hier
om week 31
 van Crochet Along 2014 
te downloaden

Oja en vergeet dit niet ;-)



Lieve Groetjes
Tertia













1 opmerking:

  1. Hier wordt niks overgeslagen. De deken wordt precies zo gehaakt als elke week beschreven wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!