vrijdag 10 oktober 2014

Crochet Along week 41 en we hebben een winnares!


Vol smart zitten jullie natuurlijk op het allerlaatste stukje patroon van DE deken te wachten....
nouja bijna het laatste stukje.....de rand komt er ook nog bij.

En het aller-allerlaatste stukje rand, haken we natuurlijk samen
op de KreaDoe beurs in Utrecht, a.s. 5 en 6 november!!

Wij mogen vrijkaartjes weggeven en afgelopen zondag heb ik een blogbericht gemaakt waar jullie een reactie konden plaatsen. 
Uit deze reacties heb ik een winnares gekozen...............



jij komt trouw bijna elke week wel een leuke reactie plaatsen en je deken wordt per week mooier.
Je enthousiasme waardeer ik heel erg en daarom lijkt het me ontzettend leuk om je te mogen ontmoeten op 5 of 6 november tijdens de KreaDoe, De entreekaartjes zijn voor jou!!
Van harte gefeliciteerd.
Zou je een mailtje willen sturen naar

Niet gewonnen?
Binnenkort mogen we nogmaals entreekaartjes voor de KreaDoe weggeven.
Houdt mijn blog,
 maar die van Jolanda 
en onze facebookpagina "Kun je haken?....Haak dan mee!"
 én facebookgroep "Dutch Crochet a Granny a Day 2013 
maar goed in de gaten!! ;-)


Zullen we nu dan maar gaan haken ;-)

We zijn aangekomen bij de laatste toeren van de deken. Maar tevens vind je deze week een beschrijving mocht je de deken langer willen maken.
Deze verlenging haak je op eigen tempo verder.
Volgende week wordt er GEEN patroon geplaatst!!
Zo krijgen degene die hun deken(s) willen verlengen extra de tijd om “bij” te haken
Op 24 oktober wordt de eerste beschrijving voor de rand gegeven.



Veel succes met "bij"haken!!

Lieve Groetjes
Tertia


10 opmerkingen:

  1. Je maakt me helemaal blij met de vrijkaartjes voor de KreaDoe. Leuk om jullie dan te ontmoeten. Mijn dag heeft nu een extra vrolijk randje. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar jullie nieuwe plannen voor 2015.

    Liefs en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tertia, het mailen naar het door jou aangegeven mailadres wil niet lukken. Ik krijg dit bericht: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: host mx2.hotmail.com [65.55.37.120]: 550 Requested action not taken: mailbox unavailable.
      Misschien kun je mij vanaf jouw mailadres een mailtje sturen. Dan stuur ik jou een mailtje met mijn gegevens terug. Mijn mailadres: info@amberscreaties.nl.

      Groetjes, Margaret

      Verwijderen
  2. Hmm, heel verhaal getypt, foetsie.
    Bedankt voor de laatste toeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél hartelijk bedankt voor het prachtige ontwerp. Echt dit heeft me helpen mijn tijd te doden in het ziekenhuis.
    Tof van jullie met dit initiatief ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zie bij uw deken nog 3 toeren lichtblauw wit en donkerblauw maar in het patroon staan maar 2 toeren beschreven klopt dit?
    ben benieuwd naar de rand, bijna klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat ontzettend leuk dat Margaret de kaartjes heeft gewonnen. Das nou iemand die ik het inderdaad ook gun. Margaret, heel veel plezier op de KREA DOE. Voor mij helaas bijna nooit mogelijk omdat we dat weekend meestal verjaarsvisite krijgen haha.
    Wat mijn deken betreft: ik ben tijdelijk even gestopt, mijn blauwe wol van de W*bra is er niet meer. Misschien dat ie met de wintercollectie weer binnen komt. Anders een andere oplossing zien te vinden.
    En ach, zoveel toeren hoef je wekelijks niet te haken, dus ik neem aan dat ik zo weer 'bij' ben. Hihi.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve mensen, bedankt voor jullie patroontjes iedere week weer. Ik haak in golven. Als er weer een paar weken 'gespaard' waren ging ik weer een stukje CAL 2014 doen. en zette dat op Pinterest en op mijn blog. Nu ga ik de laatste 2 weken haken en wacht dan, met smart, op de rand. Het was heel leuk om te doen. Nogmaals dank,

    lieve groet Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elsbeth van Rhijn17 februari 2018 om 14:30

    Hoihoi,
    Heel hartelijk dank voor de crochet along 2014. Ik begrijp alleen het meer lengte maken niet. Er staat dan dat de bobbelsteek beter is verdeeld, maar tot het eerste blok en tussen het 3e en laatste blok zit een verschil in lengte. Als ik ga verlengen, waar kan ik dan het beste stoppen? Na een bobbelsteek of maakt dat niet uit waar? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben een paar jaar te laat ;) maar ik begrijp het verlengen ook niet helemaal, bedoel je toer 8 of week 8, want daar zit verschil in...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!