vrijdag 21 augustus 2015

Crochet Along 2015, week 34


En zo langzamerhand naderen we de rand........
De laatste steken waren voor ons best lastig.
Het moest zeker nog een leuke variatie hebben,
 maar omdat de zijdes al zo lang zijn.
 moest een steek ook niet te ingewikkeld zijn.
We stuitte op een leuke afwisselende steek van V-tjes en clusters van 4 stokjes.
Gevolgd door een toer van stokjes om een goede basis te hebben voor de eindrand.


Ik vind deze rand goed gelukt :-)


Volgende week maken we een begin van de rand.
Tipje van de sluier:
Wat zal jouw keuze zijn? 

Tot volgende week
Lieve Groetjes
Tertia


4 opmerkingen:

  1. Ik loop nog steeds achter,maar dat heeft als voordeel dat ik rustig de kleuren uit kan kiezen. Ben benieuwd naar de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi .... zoals altijd! Super krachttoer van jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke toer. Ik moet nog de toeren van een paar weekjes inhalen.
    Ik ben benieuwd naar de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu met toer 81 bezig, maar daar krijg je volgens de beschrijving 324 stokjes per zijde, het zijn steeds even getallen!
    Verder niets dan lof over deze cal, hij wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!