vrijdag 12 juni 2015

Crochet Along 2015, week 24


Afgelopen week hebben we volgens mij veel mensen blij gemaakt met de Judithsteek.
Deze was ook erg leuk om te doen. Niet te ingewikkeld, maar toch een leuke variatie steek.

Deze week gaan we verder met weer een niet al te ingewikkelde steek.
Grappig hoeveel je effect je krijgt met stokjes die net weer anders gehaakt zijn.


Ik maakte weer eens gebruik van glittergoud. Ohhh ik blijf het geweldig garen vinden, dat Miracle. Jammer dat het uit productie is genomen, maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven voor dat garen.
Weet je het niet meer? Lees dit bericht nog maar eens

Uiteindelijk heeft het gebruik van glittergaren mijn deken  tot een heerlijk hysterisch geheel gemaakt.
Ik hou er zo van ;-) 

Maargoed......
je wilt gaan haken natuurlijk ;-)


Veel succes en plezier!

Lieve Groetjes
Tertia

6 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi met het goud erbij. Chique en toch fleurig tegelijk, leuk.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de fabrikant van het Miracle garen niet door had dat jullie met deze CAL kwamen, want het garen had het nu in de verkoop goed gedaan.
    Dank je voor weer een patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit Tertia! En Margaret heeft gelijk, dat had een goeie business geweest! Ik vind de deken echt prachtig worden en wat een plezier om aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat beleef ik toch een plezier met het haken van deze deken. Dames, nogmaals hartelijk dank voor jullie vele werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had het goud van durable brilliant genomen omdat het van miracle uit de handel was,nu zie ik dat ik met 1bolletje niet ga toekomen omdat er minder opzit slechts 90m en hier in Belgie is durable nergens te verkrijgen,kijken of ik nog wat kan bestellen om het van Nederland te laten komen,1 bolletje bestellen is nu echt wel te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!