vrijdag 26 juni 2015

Crochet Along 2015, week 26


We zijn inmiddels alweer beland bij week 26 van de Crochet Along. Ik moet zeggen dat de tijd onwijs snel voorbij vliegt!
"Time flies when you're having fun"

Deze week hebben we een uitdagende steek voor jullie.
"De pyramide steek"



Maar vergis je er niet in!
Van deze "driehoekjes-steek" kan je behoorlijk verkrampte handen krijgen.
Haak dus rustig aan, je hebt een hele week de tijd om deze 2 toeren te haken.
Haken is immers ook geen wedstrijd hé ;-) 

Tip voor rand 63: haak deze toer losjes, desnoods met een (halve) haaknaald groter.
Wees kritisch en kijk naar je werk, helemaal als deze toer gaat trekken!


Veel plezier en succes!
Lieve groetjes 
Tertia






8 opmerkingen:

  1. Super leuk weer! Hartelijk dank.

    Groet,


    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Leuke steek, maar wat een grote toeren worden het al. Een bolletje haakkatoen is niets, zo op.
    Tot wanneer duurt de cal nog? ( wat mij betreft nog een hele poos.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie dekens hebben jullie ontworpen, ik ga dit blog volgen en sla de patronen op !
    Hartelijke groet KK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog steeds enthousiast over dit project. Best intensief de pyramide-toer. Ik wil proberen vóór de warmte de toeren af te hebben.....want als het zo warm wordt, wil het haken niet meer zo goed met zweethandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel meevallen. Geen last van kramp in mijn handen. Het lijken wel ' haaietanden' 😉.
    En inderdaad voor de warmte klaar zijn. Want om dan met een deken op schoot te zitten.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!