vrijdag 10 april 2015

Crochet Along 2015, week 15




Voordat we verder gaan met het patroon wil ik eerst even terug komen op de toeren van vorige week.
Het bleek toch iets lastiger te zijn dan dat wij ingeschat hadden.
Maar ook dit probleem komt voort uit lezen, begrijpend lezen.
(want het patroon klopt echt wel......3dubbel keer check,check voordat het online gaat)
Lezen en tegelijkertijd doen wat er staat en dan moest het toch écht goed komen.

We gaan verder met het patroon van vorige week, maar dan in omgekeerd volgorde.
Dus ook nu weer goed lezen ;-) 



Mensen die morgen naar onze Meet&Greet bij Wolplein komen.....
er is daar voldoende ruimte om aan je deken te haken, dus bewaar gerust je "huiswerk" om daar verder te haken. Mocht je probleempjes hebben met je toeren van deze week (of afgelopen weken) zullen wij je uiteraard verder op weg helpen.



Lieve Groetjes
Tertia



9 opmerkingen:

  1. Dank je wel, vanavond kunnen we weer verder haken.
    Groetjes,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed lezen van patronen. Soms willen we gewoon te snel of we denken dat we het met globaal lezen al weten wat de bedoeling is. Na zo'n foutje let ik altijd een tijdje veel beter op.
    Dank je voor het patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De week heeft lang geduurd gelukkig weer vrijdag we kunnen weer .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De week heeft lang geduurd gelukkig weer vrijdag we kunnen weer .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoeraaaa. De nieuwe toer is er weer. Lekker met het haakwerk buiten in de zon.
    Ik ben beginnend haakster maar snap jullie beschrijvingen uitstekend! Soms inderdaad even een paar keer lezen, de foto's goed bekijken. Door dit project merk ik juist hoe leuk en ook hoe makkelijk haken maar is. Als je de basissteken kent en goed leest, lukt het allemaal.
    Ik geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat spiegelbeeld effect vind in heel geslaagd!
    Dikke merci alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn huiswerk weer af en het was weer genieten!
    Bedankt dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn huiswerk is af en ontzettend leuk geworden! Na het wokkelen dacht ik, leukere rand kan niet. Maar dit is toch weer een toppertje! Nu weer een weekje wachten :( hij wordt steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!