vrijdag 19 september 2014

Crochet Along week 38


Hallo vrijdag, het is weer zover.
Ik vind dat de weken voorbij vliegen....

Hoe gaat het met jullie dekens?
Op de facebookgroep "Dutch Crochet a Granny a Day 2013,
 zie ik hele mooie exemplaren voorbij komen.
Verrassend, hetzelfde patroon maar zo anders door de verschillende kleuren.

Maar we haken nog steeds verder.....
Vandaag is de " bobbelsteek"  weer aan de beurt.
Ik vind dit een leuke, grappige steek en haak deze dan ook graag.




Gauw aan de slag dus maar!


Lieve Groetjes
Tertia



3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het nieuwe patroon. Ik moet nodig de deken weer oppakken.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben afgelopen pas begonnen aan de deken. Wat is het leuk om te maken. Ik verwacht niet dat ik jullie kan bijhaken :-) maar ik ga rustig op mijn eigen tempo verder. Ik ga nu met de uitdaging stersteek beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The 2014 Crochet Along afgan is beautiful. Is there an English version? I would love to make one.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!