vrijdag 27 maart 2015

Crochet Along 2015, week 13


Is het vorige week allemaal gelukt?
Wij dachten eigenlijk wel dat het een makkie zou zijn, maar op de groep las ik toch de nodige "probleempjes" of waren het meer onzekerheden?
Als het goed is heb je per zijde 13 lossen-boogjes! 

Dan kunnen we weer verder....
Heb je nou per ongeluk je draad afgehecht, dat is geen probleem.
Aanhechten is zo weer gebeurd ;-)
Of je wilt misschien wel verder met een andere kleur?
Dat kan (en mag) natuurlijk hoor.

Deze week maken we dus de "strikjes-steek" verder af.
Zie de foto hieronder maar eens.
Vind het net een strikje lijken ;-)



Veel plezier met haken!

Lieve Groetjes
Tertia

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Lijken inderdaad strikjes. Wat ik ook fijn vind dat ik er een week over kan doen. Lekkere rust momenten. En aan het eind heb je toch een mooie deken. Heerlijk zonder stress of stoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben super leuke steken in de deken verwerkt. Deze lijkt echt op strikjes. Zo grappig om te bedenken dat half Nederland met deze deken aan de slag is en dat jij en Jolanda nu met hele andere dingen bezig zijn. Zoals met een tas of binnenkort met een CAL van een ander.

    Fijn weekend en weer bedankt, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja en vergeet niet dat ook vele belgische haaksters meedoen .
    Ik vind het net een vlindertje... doet me aan de lente denken.
    Super voor in het dekentje. Had er nooit opgekomen dit in een dekentje te verwerken. Enorme verrijkend hoor deze CAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vorige week was idd een makkie, om het op zijn hollands te zeggen en ik had zo'n vermoeden hoe de steek verder zou gaan en dat blijkt nu helemaal te kloppen. Bedankt alweer voor deel 13 van het patroon. En terwijl ik straks aan het haken ben , denk ik alweer na over het patroon van volgende week, altijd weer benieuwd wat de nieuwe vrijdag gaat brengen. fijn weekend en haak ze dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk! Het is idd een strikje, grappig. Ik heb een appeltaart in de oven staan dus een lekkere geur en een nieuw patroon, hoe kun je je vrijdagmiddag nog beter benutten?! Ik ga snel aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuke steek en effect!
    Ik ben bezig met de laatste toer van deze week en ik vind het een uniek project.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb vanmiddag eerst mijn huiswerk afgehaakt voordat morgen het nieuwe online staat. Nu de steek af is vind ik het toch jammer dat ik hem niet in 2 kleuren heb gehaakt, dat had me leuker geleken. Is het een idee dat als jullie een patroon in 2 weken delen je wel een plaatje laat zien van het totaal? Dan kun je beter inschatten of je hem met meerdere kleuren of juist 1 kleur wilt haken. Is maar een idee. Ik laat het nu gewoon zitten, tis niet zo mijn steek dus helemaal overnieuw zorgt vast voor frustratie, haha :)
    Maar voor elk wat wils gelukkig, ben benieuwd naar het patroon van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!