vrijdag 3 oktober 2014

Crochet Along week 40


Jeminee.....week 40 alweer!!

40
 Mmmmm, met gemengde gevoelens zeg ik hardop dit getal.
Sttttt deze maand wordt ik .....40 jaja
Ik weet het....dankbaar moet ik zijn dat ik in goede gezondheid deze leeftijd mag bereiken maar toch.......ik vind het wel even slikken hoor :-(

Maar ik dwaal af ;-)
Gauw naar de Crochet Along!

Deze week hebben we weer een "granny stripe" om te haken.
En deze keer maakte ik aan kleurgebruik een variant erop
Kijk maar!


Wat een geweldig mooie deken wordt het toch.

Trouwens....
morgen zijn Jolanda en ik in Katwijk aan Zee, 
zie hier DIT  berichtje erover.
Mocht je toevallig in de buurt zijn? Kom je eventjes "aan", met je deken en haaknaald.
Haken we met ons allen de granny stripe :-)


Lieve Groetjes
Tertia



3 opmerkingen:

  1. Geniet morgen in het mooie Katwijk aan Zee, bij de fijnste wolwinkel van Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen. En dank je voor het al weer 40e patroon. Nu alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een mooie dag van.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een mooie leeftijd! Ik weet nog dat ik dat werd en hoe ik het gevierd heb! Tijdje geleden .....
    Bedankt voor al deze 40 patroontjes. Nog een paar en dan is hij klaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!