vrijdag 4 juli 2014

Crochet Along week 27


Ik denk dat voor de meeste haaksters die meedoen aan de Crochet Along 
de vrijdag hun favoriete dag is.
Veel gehoorde kreet op de groep is:
"Is het al vrijdag??"
of
"Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar vrijdag, dan komt er weer huiswerk voor ons" 

Wist je trouwens dat we op de facebookgroep "Dutch Crochet a Granny a Day2013"
 al meer dan 20.000 leden hebben!!
Ik ben helemaal trots, verbaasd, overdonderd.
Wauwwwww dat hadden we nooit gedacht of gehoopt.
Feest op de groep dus :-)


Maargoed het is vrijdag, dus tijd voor het huiswerk ;-) 
Deze week haken we de "bobbelsteek" 
Iedereen is natuurlijk al zo geoefend met deze steek
Mocht je het toch nog lastig vinden..... 
nog enkele tips:

Wil je een wat grotere "bobbel", haak dan 1 of 2 stokjes meer.
Wil je een wat dikkere en grotere  "bobbel", haak dan 4 of 5 dubbele stokjes.

Je kunt de "bobbels" verdelen zoals je zelf leuk vind maar we beschrijven het zo dat iedere 10e steek een "bobbelsteek" is.
Maar je hoeft ze natuurlijk niet om de 10 steken te doen....om de 5 kan ook, of wat je zelf wilt. Aangezien je stekenaantal deelbaar is door 24 zou je zelfs om de 8 steken een bobbel kunnen doen.
Mogelijkheden genoeg zou ik zo zeggen!




Nog één nachtje slapen en dan is er ook onze 
Meet&Greet bij Knotten in Delft.
Ik heb er enorm veel zin in!
Hopelijk zien we jou daar ook??
Opgeven is niet nodig

Lieve Groetjes
Tertia

6 opmerkingen:

  1. Wat een enig plaatje heb je er dit keer bij gedaan! En ja, ik kijk ook steeds uit naar de vrijdag. Vind het nog steeds leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jullie doen is fantastisch!!!

    Ik loop een beetje achter met de dekens maar ga het snel weer oppakken!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorlopig sla ik de downloads wel op, maar MOET ik mijn breiwerk afmaken.. de deadline daarvoor komt rap naderbij!! Maar als mijn visserstrui klaar is ga ik met heel veel plezier weer aan de haak.. eigenlijk kan ik niet wachten, zo leuk vind ik de deken! Dus blijf ik voorlopig even steken bij week 23, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat het zo'n succes is, geniet ervan!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tertia, zelf ben je ondertussen ook al de 1 miljoen !!!! Pageviews voorbij :P ... GEFELICITEERD !!!!! Ben zo blij dat iedereen het nog zoo leuk vind!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tertia en andere lezers, ik vind het nog steeds superleuk!!
    Ik heb de opdracht van afgelopen vrijdag gedaan en ga nu eerst op vakantie. Voor de vakantie heb ik een klein projectje mee.
    Dan maar even over twee weekjes de achterstand bijwerken....

    tot een volgende keer,

    groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!