vrijdag 11 april 2014

Crochet Along week 15


Dat was dus de "Catherine's Wheel" weer....
Is het je gelukt?

Deze week haken we eerst een toer stokjes om weer op het juiste aantal steken te komen. Kwestie van de beschrijving goed lezen!



KLIK
om week 15 
van de Crochet Along 2014
te downloaden

Veel succes!

En voor degene die morgen naar de Meet&Greet
  bij Wollstreet in Sittard komen......
Goede reis
en leuk dat je ook komt!
Ik heb er zelf ernorm veel zin in.
Mijn spullen staan er al klaar voor :-)
We maken er een gezellige dag van!!

Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. klopt het dat je ook gelinkt hebt naar week 16?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Week 15 is de goede....er was een klein foutje erin geslopen maar dat is nu hersteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, ik kan weer!!!
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je nog een foto kunnen plaatsen van hoe jou kleed eruit ziet met de nieuwe toeren van deze week? Ik maak mijn kleed met 4 andere kleuren maar doe ze wel in d volgorde van jou kleed. Groetjes en goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik haak met precies dezelfde kleuren. Kan alleen nu niet zien welke kleuren je gebruikt hebt voor deze toeren. Groetjes Hieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier in Sittard! En dank je voor het volgende patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt het patroon wel? 2 toeren stokjes en dan 1 toer halve stokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn opdracht van deze week weer klaar; het begint nu echt mooi te worden!!
    Tot vrijdag maar weer.
    Hartelijke groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas kan ik de link niet meer openen!Ben bij week 15 en wil heel graag verder!Kun je dit oplossen
    ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik loop iets achter. Ben blijven steken bij deze week. Maar wat ben ik jullie dankbaar dat jullie dit bedacht hebben. Echt super!! Zeer tevreden Cal haker.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!