vrijdag 14 maart 2014

Crochet Along week 11




Hebben jullie genoten van de extra steken, die we speciaal op de Kun je haken?...Haak dan mee-middag hadden geplaatst?


Voor deze week zijn het écht 4 toeren,
 even op adem komen met stokjes en halve stokjes.
Hopelijk laat het zonnetje zich vandaag nog zien.
Ik heb een vrije dag en eigenlijk wil ik vanmiddag wel haken in de tuin met de zon op mijn gezicht. 
Even wat zonne-vitamines pakken ;-)



Ik wens jullie veel plezier


Lieve Groetjes
Tertia

19 opmerkingen:

  1. Ik moest een klein inhaalrace doen (week 8 aangehaakt), maar ben nu bij. De deken groeit inderdaad en ik weet niet of de kat die altijd op mijn schoot ligt tijdens het haken daar zo blij mee is. Nu mss nog wel maar in de zomer.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel erg bedankt voor het delen, we kunnen weer heerlijk verder,
    dit is genieten hoor ☺ Super !
    Een fijn weekend alvast ☼
    Liefs van Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Het wordt al een hele deken.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorige week was heerlijk met die leuke steken. Natuurlijk fijn om nu weer even iets simpeler te vervolgen. Ook fijn voor de mensen die het werk van vorige week nog niet helemaal af hebben.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word hij mooi, en wat haak je in vrolijke kleuren! Bedankt weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt weer voor de nieuwe toeren!

    En leuk he, al die media aandacht voor jullie project!?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Extra steken??? Geloof dat ik een blogje gemist heb. Gauw even terug zoeken. Vanmiddag lekker in het zonnetje de volgende randjes haken. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lukt mij niet om bij het patroon te komen. Ik krijg een foutmelding van dropbox.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek...ik ben gelijk aan het kijken natuurlijk maar het lukt mij wel hoor!

      Verwijderen
    2. Kan aan de manier van beveiligen liggen van uw PC.. bij mij verschijnt bovenaan het venster ook altijd die melding, maar ik moet dan bevestigen dat ik het idd wil downloaden en dan lukt het wel... helpt dit je verder???

      Verwijderen
  9. Ik vind de Cal helemaal leuk! Leer steeds weer nieuwe dingen.
    Heb het deken nu met 97 steken gemaakt voor een poppenbed.
    Het eind voor dat bedje nadert dus binnenkort maar weer opnieuw beginnen met een groter deken.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik ben met de deken begonnen afgelopen week heb flink gehaakt afgelopen dagen en een hoop geleerd . Ik ga morgen met extra randjes van week 10 beginnen en heb zojuist die van 11 uitgeprint. dank jullie wel voor dit leuk project

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is vandaag wel gelukt, dat is toch raar, ik kreeg op de PC en op de laptop dezelfde foutmelding. Het is een leuke onderneming om aan deze deken mee te doen, daarom raakte ik helemaal in paniek toen het downloaden niet lukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt maar weer! Ik ga nu los met de laatste toer van de vorige week, op een of andere manier had ik deze niet uitgeprint.
    Een fijn weekend en tot volgende week maar weer!

    hartelijke groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hei, na wat wikken en wegen ben ik overstag en doe ook mee. Ik heb de button op mijn site gezet.
    Bedankt voor dit leuk initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het blijft gewoon leuk om doen ... en je dekentje te zien groeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lukt me niet om op de 193 steken uit te komen als ik op elke steek een half stokje haak, wat doe ik fout?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij, twee hartsvriendinnen, zijn in week 8 met dit leuke project begonnen. Na flink door haken nu helemaal bij :)
    Allebei met dezelfde 8 kleuren en wat is het dan leuk om via messenger elkaar foto's te sturen en te zien hoe de ander de kleuren combineert.
    Dank je wel voor al jullie inspanningen.
    Groetjes van Es en As

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo,ik ben ook bij! Stond steeds in dubio,maar toen ik een aantal dames bezig zag op de haakmiddag was ik om.
      Nu eerst maar weer mijn huis op orde maken...

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!