donderdag 1 januari 2015

2015 begint met tips en tricks voor de Crochet Along


 Allereerst wil ik mijn blogvolgers een heel gelukkig,
 gezond en creatief 2015 wensen!

Een heel nieuw jaar ligt voor ons open.
Altijd spannend spannend wat er gaat gebeuren.
Helaas kan ik niet in de toekomst kijken, dus ik laat mij opnieuw meevaren met het schip. Eens kijken waar dit jaar de koers ligt.
En intussen niet vergeten te genieten van de mooie momenten tijdens deze levensreis.


Morgen is het zover!
Een nieuwe Crochet Along gaat van start.
Crochet Along 2015, die van Jolanda en Tertia ;-) 

Om alvast in "the mood" te komen hebben wij een tips en tricks bestand gemaakt.
Ik kan alleen maar zeggen: "lees deze aandachtig door,
het kan misschien veel duidelijkheid geven en op voorhand al veel
antwoorden geven op mogelijke vragen die opkomen tijdens de
Crochet Along 2015".


Nou....leg je garen en haaknaald maar alvast klaar.
Morgen gaat de Crochet Along 2015, die van Jolanda en Tertia van start!

Goede nachtrust en tot morgen :-)

Lieve Groetjes
Tertia


9 opmerkingen:

  1. Jullie ook de beste wensen voor 2015! En bedankt voor alle tijd en energie die jullie in 2014 al in de Crochet Along 2015 hebben gezet!!
    Ik heb de bollen wol in huis, dus ik ben benieuwd wat dit project mij gaat brengen. Ik heb er in ieder geval veel zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2015..ja mijn haakmandje staat al klaar.gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naald en garen liggen klaar. Ik verheug me op morgen.

    Voor jullie de beste wensen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De beste wensen voor 2015. Morgen eerst de kerstboom enzovoort de deur uit, poetsen en boodschappen doen. En dan snel naar CAL 2015 om te beginnen. De kinderen zijn morgen een dagje bij oma en opa. Dus moet lukken (hoop ik)

      Verwijderen
  4. Heb er heel veel zin in. Alvast bedankt voor al het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het begint bij mij ook the kriebelen om er aan te beginnen, maar ik heb hier geen ervaring mee. Zo heb ik er totaal geen idee van hoeveel garen ik zou moeten bestellen om aan de slag te gaan.Mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe deken. Kan iemand mij zeggen hoeveel garen ik van elke kleur nodig heb. In gram en meters, zodat het gemakkelijker is om garen van een andere kwaliteit te kiezen. alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het antwoord gevonden in het voorbereidings bestand, ik zal dus even aan het rekenen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi allereerst wat leuk dit blog. Ik had jaren niet meer gehaakt. Toen ik dit blog via mijn vriendin kreeg werd ik echt weer enthousiast gemaakt. Ik heb geen fb maar ik ben wel aan de slag gegaan met dit patroon. Afgelopen woensdag ben ik het garen gaan kopen en er ook direct aan begonnen. Omdat ik zolang niet meer gehaakt had moest ik er weer inkomen. Ook ik heb vijf keer weer alles uitgetrokken en weer opnieuw moeten beginnen. Maar nu is het helemaal goed gekomen hihi. Ik ben nu ook volger geworden van je blog. Dankjewel voor deze leuke inspiratie. Nu op naar week 2 . Kreatieve groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!