vrijdag 5 september 2014

Crochet Along week 36



Goedemorgen,

Het is weer vrijdag!!!
Yeahhh

Zit je al klaar met je bolletje garen, haaknaald en je deken?
Nog steeds haken heel veel mensen enthousiast mee met de Crochet Along.
Sommige haken af of zijn al afgehaakt, 
maar er zijn vele mensen die alsnog gaan beginnen met DE deken.
Ongekend wat een succes,
maar wees nou eerlijk......
Het is en blijft toch een hele mooie deken.
Ik wordt er in ieder geval BLIJ van :-)


Deze week haken we de "bergsteek" .
Ook deze steek vind ik altijd erg leuk om te haken.


Heb je moeite met deze steek haken?
Of zit je met andere vragen over de Crochet Along.
En je bent toevallig in de beurt van Heikant in Zeeuws-Vlaanderen.
Dan kan je misschien overwegen om morgenmiddag naar 
" Het Creatiefpunt"  te komen.
Jolanda en ik zijn daar aanwezig voor een meet&greet
Check HIER alle info over deze dag.



Lieve Groetjes
Tertia




5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, Bedankt voor het patroon! Hele mooie steek de bergsteek.
    Groetje Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel weer voor de nieuwe toeren!
    En heel veel plezier bij de meet en greet in Heikant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor het nieuwe patroontje. Zelf zit ik even in een CAL-dip, maar dat komt in het najaar wel weer goed.
    Wat spannend, die twee grote dozen en de voorbereidingen voor 2015. Je maakt ons nieuwsgierig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, heb geen dip, maar wel chronisch gebrek aan haak-tijd ;)
    Ach, dat komt van de winter wel weer goed! Ik sla netjes alle weken op en ga straks, als het guur en koud is, heerlijk verder met mijn dekentje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb vandaag deze site ontdekt en ook dit project. Hier ga ik alsnog mee beginnen en voor 2015 geef ik me ook op. Prachtig.
    Groet Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!