vrijdag 7 augustus 2015

Crochet Along 2015, week 32



De zijdes worden steeds langer, dus de lat ligt niet zo hoog. Vorige week hadden jullie een beginnetje gemaakt met de Moss-stich. Deze week haken we deze steek af en een toer stokjes.



Nog 2 weekjes te gaan en dan gaan we met een afsluitende rand beginnen.
Mocht je achter geraakt zijn....geen nood. 
Begin september is dit project afgerond en dan heb je nog tijd zat om verder te haken.
 Wellicht is je deken dan voor de winterperiode misschien wel af.

Maar voor nu is het nog genieten en haken in de zomerzon ;-)
Gauw het huiswerk van deze week downloaden maar 


Veel plezier met haken en alvast een goed weekend!

Lieve Groetjes
Tertia

9 opmerkingen:

  1. Ik loop een paar weken achter. Maar vind het nu al jammer als de CAL straks afgelopen is. Ben benieuwd of er volgend jaar weer iets komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop anderhalve week achter. Maar hij komt voor de winter zeker wel af! Het is nu ook zoveel om te haken en ik heb nog meer projecten. Eerst een fotoboek van de vakantie gemaakt dat is ook zo leuk. Bedankt weer voor het patroon en ik haak gewoon op mijn gemakje door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dus een achterstand door dat ik de tweede Crochet Along 2014 aan het afmaken ben. Blij om te lezen dat ik geen maanden achterstand oploop omdat het project in september klaar is. Ik kan bijna niet wachten om weer aan te haken, maar ik hou mij even bij mijn doel om de deken van 2014 af te maken.....Bedankt voor al jullie werk en creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook benieuwd of we een Crochet Along 2016 krijgen? Ik hoop het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben volledig bijgehaakt , dus heb ook weer even tijd om aan de cal van vorig jaar te werken tussendoor. Heb net beslist om ook de round the bases cal te gaan haken, mijn basis, die eerst een grote deken met allemaal kleine grannies ging worden, en daarna een kussen, wegens geen zin meer om grannies te haken ligt dus al klaar. Mijn basis is dus de voorkant van het kussen. Maar eerst maar even mijn toertjes van deze haken. dankjewel alweer voor dit deel van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat iedereen die in de warme weken niet heeft gehaakt tijd heeft om de deken voor de winter af te maken.
    Na september zal ik jullie berichtjes met downloadjes wel gaan missen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben nu al blij met mijn deken. groetjes betya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag heerlijk in het zonnetje bij mijn strandhuisje de laatste toer gehaakt van deze week....kijk nu al weer uit naar de volgende. Zal het ook zeker missen als hij klaar is.
    Groetjes, Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag heerlijk in het zonnetje bij mijn strandhuisje de laatste toer gehaakt van deze week....kijk nu al weer uit naar de volgende. Zal het ook zeker missen als hij klaar is.
    Groetjes, Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!