vrijdag 13 maart 2015

Crochet Along 2015, week 11


Gezellig dat je weer op mijn blog komt voor het nieuwe patroon.
Deze week haken we een opstaand randje.
Wanneer je de granny van Jolanda (granny B) hebt gehaakt heb je deze al eens gemaakt.
Maar het is een zo'n leuke steek, met een mooie effect dat hij beslist een keertje moest terug komen in de deken :-)


Ik haakte het opstaand randje met Miracle Glitter Goud voor een glamour effect.
Ik hou er zo van, al die glitters ;-)



Fijne dag nog!
Lieve Groetjes
Tertia

9 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar het randje!
    Ziet er mooi uit!
    Dank jullie wel voor het nieuwe patroon.
    Fijn weekend gewenst!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel voor deel 10 van het patroon. Fijn weekend en haak ze dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit opstaande randje vind ik echt een leuk onderdeel van de deken.
    Dank je voor weer een patroondeel.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een leuke steek! Dank je wel weer voor het patroon. Groetjes, Lotte
    Ps. Ik heb een nieuwe website: www.lottehaakt.nl
    Misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee.... ,vrijdagmorgen is nog altijd mijn favoriet!
    Bedankt voor het vele werk dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteren direct aan de slag gegaan en het zit er weer aan hoor. Leuk!
    Ik vraag me af hoe groot jullie deken was op dit punt zodat ik enig inzicht krijg hoe groot ik uiteindelijk uit kom. Ben benieuwd!

    Groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb gisteren de 2 toeren gehaakt, leuk effect met de rij vasten die boven op het werk zijn gehaakt!
    Wat is het toch een leuk project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Tertia, ik heb in vijf weken tijd met heel veel plezier het dekentje van 2014 gehaakt. Het eindresultaat kun je zien op mijn blog! Dankjewel voor het fantastische patroon!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!