vrijdag 7 maart 2014

Crochet Along week 10

De media heeft veel aandacht voor haken en de Crochet Along....

Vandaag, vrijdag 7 maart 2014, in  De Stentor


Nog één nachtje slapen en dan is de dag aangebroken waar ik ontzettend naar toe heb geleefd.
De dag dat ik Jolanda in het "echie" ga ontmoeten.
We hebben al heel wat "chat" sessie erop zitten, enkele telefoon gesprekken gehad 
En ik moet zeggen, de "klik" tussen ons is er ;-)
Gelukkig maar hahaha
Maar spannend is het wel.

Onze dag zit vol geplant
Leuke bezoekjes staan er op ons programma. 
En ik denk dat de dag voorbij zal vliegen.

Maar goed.....
Vandaag is het vrijdag!!

Euhhhhh......


Deze kwam ik op Facebook tegen,
 iemand uit mijn vriendenlijst, die niet haakt, 
plaatste dit plaatje vandaag. Je begrijpt vast wel dat ik moest gniffelen ;-)

Maar oké.....
Jullie zitten vast met smart op het patroon van vandaag, voor deze week te wachten??

Ik ben bang dat het teleurstellend zal zijn.
Sorry, 
we zijn momenteel heel erg druk met alle voorbereidingen voor de "Kun je haken? Haak dan mee-middag" en we  hebben erg weinig tijd gehad om alles uit te werken.
Deze keer   "maar"  2 toeren voor jullie.





En ga jij morgen ook naar de "haak maar aan-middag",
ergens in het land??
Dan zou ik als ik jou was,
morgen toch nog even onze blogs of de facebookgroep "checken" 
(en ook voor de mensen die niet naar de haakmiddag gaan)
;-)


Lieve Groetjes
Tertia



16 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt weer voor het delen van het volgende stukje patroon.
    En ik ben zeker niet teleurgesteld hoor, jullie hebben er veel werk in
    zitten en dat waardeer ik enorm. Heel veel plezier met jullie ontmoeting !

    Liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net goed voor mij die 2 toeren. Heb nog wat pijn in de schouder door een ontsteking dus deze zijn net voldoende. Veel plezier morgen en groetjes vanuit Belgie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal goed nu heb ik meer tijd voor mijn tweede plaid. Veel plezier met al jullie avonturen en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Teleurgesteld............... ben je mal !! kreeg van de week een verzoek van mijn dochter voor een granny square deken en of die dan wel eerder dan de kerst klaar kon zijn >) >) dus jullie snappen het al, lekker veel tijd voor de tweede deken en heel veel plezier morgen met elkaar !
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Teleurstellend??? Dit hele idee is de BOM!!! Dank je wel weer...fijn weekend en heel veel plezier morgen, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor, niet teleurgesteld. Heel veel plezier morgen! Voor allemaal die morgen meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk rustig vandaag, met maarwee toeren. Net als veel anderen ben ik helemaal aan het haken geslagen, dus nu wat extra tijd voor mijn andere deken. En wat grappig dat jullie elkaar nooit ontmoet hebben, ik dacht dat jullie goede vriendinnen waren. Dus dat gaat gewoon zo via internet. Veel plezier, morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat het maar twee toeren zijn. Kan ik eindelijk ook andere dingen doen :) Want ik was een beetje achter, wegens omstandigheden. Dus draadjes bij werken! Thanks, groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier morgen, wat geweldig dat dit initiatief zo'n succes is geworden! Ga er morgen fijn van genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was vorige week in mijn favoriete handwerkwinkel en daar hoorde ik over de deken haken via Facebook. Je raad het al, helemaal lyrisch van het patroon, snel garen gekocht nu al bij week 5. Goed om te weten dat er maar twee toeren bij gekomen zijn in week 10. Tijd om op schema te komen. Jullie een prachtige dag toegewenst en een fijne ontmoeting! Veel creativiteit ontdekken samen. Heel erg leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie hebben het er maar druk mee met alles wat er om de CAL heen komt.
    Heerlijk om weer een stukje verder te kunnen haken. Dank jullie voor het patroon.
    Morgen ben ik de hele dag en avond bezig als vrijwilliger voor allerlei andere dingen. Ik wens jullie en alle anderen een fijn haakmiddag toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, je bent een echte BN-ner. Alweer een stukje in de krant.
    Leuk!
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb ik de tijd om mn losse draadjes weg te werken. Hoe doen jullie dat bij die bobbels? Ik heb groene bobbels en een witte achtergrond en dan blijf je die draadjes zo er tussen zien. Iemand tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook aangehaakt niet Nog wat inhalen maar dat vind ik geen straf. . Wat leuk elger werk en stukje. . Hoeveel weken duurt het?
    Ps dit is mijn man zijn mail mijn Naam is angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Ik kan die links om te downloaden niet openen.
    Site bestaat niet staat er dan.
    HELP Wil graag verder haha

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Tertia!
    Vorig jaar was ik begonnen met dit project maar ik had te veel schoolwerk (ik ben 14 jaar) en ik kon al dat haken niet meer bijhouden...
    Dit jaar ben ik verder gegaan en wat vind ik dit een leuk project!
    Een heel dikke proficiat met dit project want je ziet dat jullie er veel werk in hebben gestoken! Echt een dikke proficiat en merci voor deze leuke en mooie patronen!
    X Fien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!