vrijdag 17 juli 2015

Crochet Along 2015, week 29


Winter, lente en zomer......
Zelfs tijdens de vakantie periode haakt men vrolijk verder aan de Crochet Along 2015.
Thuisblijvers haken heerlijk in de achtertuin.
Of de bollen en deken worden in de tas gestopt en gaan mee naar.....?
Duitsland, Frankrijk, Italië?? 
Of gewoon op de camping.



Veel haak-en eventueel vakantie plezier!!
En neem je je deken niet mee op vakantie?
Geen nood, 
wekelijks zijn het niet veel toeren, 
nu de zijdes langer worden. 
Je bent zo weer "bijgehaakt"

Lieve Groetjes
Tertia

4 opmerkingen:

  1. Juist tijdens de vakantie is het heerlijk om zonder drukte af en toe wat te haken. Dank je voor weer een patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deken is mee naar Italië, s avonds een stukje haken lukt net met de deken zoveel mogelijk naast me. Bedankt weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop een paar weken achter. Ben even druk met oa kraammand voor mijn dochter. Verheug me erop om, als het wat koeler is, tijd te hebben om de deken af te maken. Nu geniet ik van het lezen van de patronen. Bedankt weer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weer helemaal bij en heb de eerste toer er al aanzitten. Simpel maar leuk, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!