vrijdag 11 juli 2014

Crochet Along week 28




In Nederland zijn de eerste schoolvakanties al begonnen.
De Crochet Along gaat niet op vakantie.
Wij gaan gewoon door.
Maar daar het  tempo niet zo hoog ligt,
kan je de missende weken eventueel makkelijk inhalen.
Misschien loop je wel achter en 
heb je juist in de vakantie alle tijd en de gelegenheid om weer "bij" te haken.

Zorg in ieder geval wel dat je in het najaar "bij" bent.....
ik wil niks opdringen hoor......
Maar ik ga je verklappen......
Dat Jolanda en ik,  
5 en 6 november, 
 op de KreaDoe beurs in Utrecht zijn!!
HOE STOER is dat :-)

We hebben enkele leuke plannetjes wat we willen gaan doen rondom DE deken. 
Hoe leuk zou het zijn om nog even samen een stukje te gaan haken aan DE deken op de beurs?
Tzt berichten wij nog welke leuke activiteiten er gaan komen.
Maar ik kan je al zeggen dat het een feestelijke finale gaat worden!
We hopen natuurlijk dat iedereen massaal naar de KreaDoe beurs komt, om deze finale mee te maken

Weer even terug naar het heden..... ;-)
Deze week hebben we 3 toeren van stokjes en halve stokjes.





Veel vakantieplezier voor degene die al op vakantie zijn of gaan!

Lieve vakantiegroetjes
van Tertia



5 opmerkingen:

  1. Leuk van die spannende plannetjes voor in november. Fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb de kaartjes al binnen van de krea doe...(kreeg aanbieding per mail van 2e gratis en dacht maar direct doen...) maar mijn dekens zijn bij week 7 :-( wordt hard werken voor november. Of nu eindelijk eens alle andere dingen niet starten ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie op de krea-doe beurs gaan staan!!! Wil er al jaren heen maar het komt er nooit van. Ben nu extra gemotiveerd om te gaan.
    Goede zomer beiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo enthousiast geworden van jullie CAL, dat ik begonnen met de deken van 2.60 meter breed en deze wordt uiteindelijk meer dan 2.00 meter lang. Ik ben 2 weken geleden begonnen en begin nu aan week 5. Het gaat vlugger dan ik zelf verwacht had. Ga zo door dames en wellicht zie ik jullie op de KreaDoe beurs. Geniet van de mooie zomer, ik blijf zeker door haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke site, ben er blij mee heel veel succes jullie en een fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!