vrijdag 15 augustus 2014

Crochet Along week 33



De laatste week schoolvakantie is bij ons inmiddels alweer voorbij.
Vanaf maandag beginnen hier de scholen weer.
Ik hoop dat je een beetje bent "bij" gehaakt in de vakantie?
De deken begint al aardig op te schieten.

We zijn weer toe gekomen aan 2 toeren van halve stokjes en stokjes.
En zoals je ziet maak ik altijd nog gebruik van de stitchmarkers.
Goed tellen om te kijken of je stekenaantal nog klopt ;-)





Ik blijf het trouwens ontzettend leuk vinden dat jullie nog steeds met zoveel enthousiasme aan deze crochet along mee doen.
Ik had mij voorgenomen om alles en iedereen via de blog te volgen, maar helaas door de hype/tijdgebrek is mij dat niet gelukt.
Zou je willen dat ik een kijkje bij je kom nemen?
 laat dan in dit berichtje  een reactie en je blogadres achter.
Dan kom ik even buurten ;-)

Lieve Groetjes
Tertia


15 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het huiswerk weer. Loop helaas nog achter (week 30) door zere handen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben bij Klazien's kreatie geweest. Wat een leuke winkel en aardige vrouw.
    Nee, ik heb geen wolcafé garen gekocht. Maar een mooie lamswol met katoen. ( nee, kriebelt niet!) Heb wel hetzelfde patroon als jouw omslagdoek.
    Zo, nu de toeren voor de deze week gaan haken!!
    Bedankt weer.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (-: Ben nog niet begonnen aan de haak maar mee deken, maar ik wil hem wel gaan maken dus ben ik zuinig op alle voorgaande afleveringen (-:
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Tertia,
    Ik heb vanavond snel week 33 zitten haken. Mijn deken verdwijnt nu voor 2 weken in de kast want hier duurt de vakantie nog 2 weken en wij gaan komende week dus lekker naar Spanje.

    Gr Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo,Tertia
    met veel plezier werk ik aan de deken, maar als er stokjes toeren zijn,ben ik op zondagavond al klaar. kan je misschien dan meteen vertellen wat de volgende toer is,dan kan ik lekker doorgaan,ik zil nl met een verstuikte enkel op de stoel. groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hennie, Helaas kan ik de toeren vanaf week 33 nog niet geven. Anders zou het ook geen crochet along zijn. Zoals Leontine hieronder vermeld is het originele Engelstalig patroon wel online te vinden. waarmee je verder zou kunnen gaan. Of misschien een ander projectje ernaast gaan maken? Beterschap met de enkel. Groetjes Tertia

      Verwijderen
    2. hallo,Tertia, mijn engels is niet zo goed, maar ik zie wel wat hierna nog komt, maar ik wacht rustig jouw beschrijvingen af, ik heb nog een aantal boeken liggen.Maar het blijft wel kriebelen hoor.
      groet,Hennie

      Verwijderen
  6. Henny, hier staat het hele patroon:
    http://notyouraveragecrochet.com/as-we-go-stripey-blanket/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel,ik zie wel wat ik doe. het engels ligt me niet zo,hoewel de patroonlijn goed te volgen is.
      ik heb ook nog een aantal boeken liggen,en ktijg gezellig veel aanloop.
      maar nogmaals, bedankt. Hennie

      Verwijderen
  7. Hallo Tertia,
    Komen er binnenkort ook nog extra toeren om de deken langer te maken?
    We schieten al lekker op!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke, in oktober zal er een beschrijving komen hoe je de deken langer zou kunnen maken. Dus geen paniek, komt allemaal goed ;-)
    Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Tertia,

    Heel ver op de achtergrond haak ik ook nog mee aan de deken.. Op mijn blog is er vandaag een nieuw blogje over.. Ik loop nog flink achter, maar ik ben hard bezig om weer 'bij' te komen!

    Groetjes, Kirsten
    HTTP://tanteappeltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps, dacht dat ik had gepost, mis... Ik ben blijven steken bij week 6, ik kwam er niet uit. Heb nu alles t/m week 33 opgeslagen en geprint en zal 'm aan het einde inbinden :D Ik probeer het nu weer op te pakken lol

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel dat je de weken zo lang laat staan. Heb nu pas net deze week af. Ben je erg dankbaar. En mijn deken begint al echt wat te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!