vrijdag 31 oktober 2014

Crochet Along rand 2



Was het een beetje gelukt met de eerste rij vasten van de rand?
Het geeft de deken al een hele andere uitstraling hé!
Nog even de tandjes op mekaar, deze week gaan we verder met de 2e toer van de rand.

Ik haakte deze 2e toer van de rand ook weer met ROOD :-)





Volgende week haken we het laatste stukje rand aan de deken.
We zouden het leuk vinden om dit samen op de KreaDoe in Utrecht te doen.
Jolanda en ik zijn aanwezig op woensdag 5 en donderdag 6 november 2014
Dus neem je deken mee en dan zorgen wij voor het patroon!

Lieve Groetjes
Tertia



1 opmerking:

  1. Met openbaar vervoer naar de KreaDoe en dan mijn XXXL-versie van de deken meenemen voor de laatste toer? Ik kom zeker bij jullie langs, maar over de deken ga ik nog even nadenken.

    Dank je voor het op één na laatste patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!