vrijdag 10 juli 2015

Crochet Along 2015, week 28


Zo langzamerhand krijgt de deken een mooi formaat.
Wanneer je met katoen haakt natuurlijk iets kleiner dan een acryl versie.
Vorige week, tijdens de Meet&Greet waren mensen nieuwsgierig hoever we nu ongeveer zitten en hoeveel randen er nog gaan komen.
Het lijkt misschien niet zo erg veel meer, maar vergeet niet dat de zijdes steeds langer worden. 
Natuurlijk hebben we met het wekelijkse "huiswerk" hiermee rekening gehouden.
Inmiddels zijn alle weekbestanden klaar en kunnen we jullie ook vertellen dat de Crochet Along 2015 totaal 36 weken gaat duren. Aanvankelijk hadden we ongeveer 40 weken gezegd, een maandje eerder, begin september zijn we dus klaar met deze deken.

Gauw naar het huiswerk voor deze week, 2 toeren en de rest van de tijd lekker van de vakantie genieten voor als je die al hebt of ander haakwerk






11 opmerkingen:

  1. Die planning is geweldig. Mijn dochter is 9 september jarig en woont in Engeland, wij gaan daar 8 september heen en wat zou ik blij zijn om hem voor haar verjaardag te kunnen geven ๐Ÿ˜Š.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel alweer voor dit deel van het patroon. Ik ben twee weken geleden begonnen met de cal 2014 en zit al aan week 13. Ik wissel deze twee cals nu af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet nog steeds mee hoor ;)
    Respect voor al het werk wat jullie er in hebben zitten. Wat een prachtdeken is het toch.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer leuk uit, bedankt! Mijn wol was op dus heb mijn huiswerk van vorige week nog niet helemaal af maar dat gaat wel goedkomen want zin heb ik in ieder geval genoeg haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met 40 weken was het een echte geboorte van een negen maanden deken geweest. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ik vindt het weer een geweldige ronde met de toer vasten en daarna die clusters die vindt ik helemaal leuk en dan tot sept
    Lees ik en vraag hebben jullie vast in je achterhoofd alweer wat nieuws #๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜๐Ÿ‘☝

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi ik vindt het weer een geweldige ronde met de toer vasten en daarna die clusters die vindt ik helemaal leuk en dan tot sept
    Lees ik en vraag hebben jullie vast in je achterhoofd alweer wat nieuws #๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜๐Ÿ‘☝

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd het zijn lamme zijden. Maar het blijft super leuk om te doen. Bedankt dames voor de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idd het zijn lamme zijden. Maar het blijft super leuk om te doen. Bedankt dames voor de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te weten hoeveel weken we nog samen haken. Voor de mensen die in de vakantie even achterop raken is het fijn om in de weken tussen week 36 en week 40 de achterstand in te kunnen lopen.
    Dank je voor weer een patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel. De toeren Worden inderdaad steeds Langer. Maar de deken ook mooi groter. Ik blijf genieten. Vorig jaar heb ik de cal deken ook gehaakt, maar ik vind deze echt nog leuker( en mooier) worden
    .

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!