vrijdag 24 juli 2015

Crochet Along 2015, week 30


Aangekomen bij week 30 alweer....
ik vind het toch een kleine mijlpaal.
We zijn ver over de helft en het aftellen kan nu gaan beginnen.
Begin september zal je deken(s) klaar zijn. 

Voor ons werd het steeds moeilijker om een geschikte rand te vinden.
Het moest natuurlijk wel uitdagend blijven, maar gezien de lange zijdes moest een steek toch ook niet té ingewikkeld worden.
Het lijkt allemaal zo gemakkelijk een deken ontwerpen, 
maar er komt heel veel denk-, reken- en haakwerk bij kijken. 
Hoeveel randen Jolanda en ik hebben gehaakt.....
en vervolgens weer hebben uitgehaald omdat het niet het gewenste effect kreeg :-( 

Maar de rand van deze week vond ik een leuke uitdaging.
Een dubbel gehaakt clusterstokje met een twist erin.




Veel haakplezier!

Lieve Groetjes
Tertia


6 opmerkingen:

  1. Ik had jullie wel eens bezig willen zien met al dat denk-, reken-, haak-, en uithaalwerk. Wij zien alleen het geslaagde resultaat, zoals de rand voor deze week. Ik vind het nog steeds geweldig dat jullie deze CAL hebben ontworpen en iedere week een patroon met ons delen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret. Ik vind je reacties elke week erg lief en leuk om te lezen. Wordt gewaardeerd. Lieve Groetjes Tertia

      Verwijderen
  2. Daar ben ik van overtuigd dat het NIET simpel is om een "mooie" deken te ontwerpen.... het wordt erg gewaardeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net weer terug van vakantie, even een kleine pauze ingebouwd wat betreft de deken van 2015. Ik maak nu eerst de (tweede) deken af van 2014. Omdat de toeren steeds langer worden, kan ik het moeilijk combineren. En ik wil graag de deken (project 2014 voor mijn 90-jarige vader nu eerst afmaken. Wel ben ik erg benieuwd naar jullie creatieve ideeën van deze toeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff ja kan me voorstellen dat dat heel veel werk is geweest! En dat om zoveel mensen te plezieren, echt geweldig! Van de week met een clubje dames gehaakt en dan zie je heel veel dekens die hetzelfde zijn maar allemaal stuk voor stuk weer anders en zo mooi! Bedankt weer voor deze week. En wat fijn dat het zo vroeg online stond. Heb tijdens het ontbijt mezelf kunnen verlekkeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn complimenten voor jullie, elke week een prachtig patroon en een perfecte uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!