vrijdag 25 juli 2014

Crochet Along week 30



Met verbazing realiseer ik me
 dat we alweer in week 30 van de Crochet Along zitten.
Ik kan me de spannende dagen van begin januari nog maar al te goed herinneren.
De winter en de lente voorbij en nu zitten we midden zomer(vakantie)

Na 2 weken toeren hebben gehad van stokjes en halve stokjes
 gaan we nu weer flink aan de bak met.......
De gevreesde Catherine's Wheel.
Voor velen dan....
ik vind het namelijk nog steeds een erg leuke steek om te haken.






Heel veel succes maar weer!
Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Heb week 30 gelijk geprint. Hartelijk dank maar weer, ook voor het volhouden.
    Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedere vrijdag is het weer raak: het nieuwe weekpatroon uitprinten, voor mij en een vriendin. Ik vind het een heerlijk project en geniet ervan om 's avonds nog even een toer te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had al zo'n vermoeden dat het Catharina Wheel er weer aan kwam deze week ;)

    Ik vind het een erg leuke steek dus snel weer aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit gehaakt en ben na het zien van dit haakwerk bij een vriendin, ook gestart. Super leuk!! Ben hooguit 6 weken geleden gestart en ben nu bij week 25! Gelukkig heb ik nu vakantie dus kan ik lekker inhalen.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt ik kan wer verder,ik ben 14 dagen geleden met mijn deken begonnen,en kan nu weer er tegen aan nogmaals bedankt, groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tertia,

    Bedankt voor het zo trouw plaatsen van het vervolg. Catherine's wheel is leuk om te haken, het wordt steeds regelmatiger.
    We haken met z'n drieen mee: schoonzus en schoonmoeder zijn ook trouwe meehakers.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tertia,

    Ik dacht dat ik het niet meer zou halen maar...ik ben begin deze maand begonnen en ben nu bij week 29. Was zelf zo enthousiast dat ik aan een tweede ben begonnen. Daar ben ik nu bij week 18. Dus hij gaat lekker!!! Zo leuk om te doen en nu maar wachten elke week.....en wachten op volgend jaar. Ben benieuwd wat het dan gaat worden. De tijd gaat snel genoeg...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tertia,

    Ik ben weer terug van vakantie en ga mijn 3 weekjes achterstand inhalen! Het was mij de laatste weken ook wel wat te warm om te haken hoor.
    Bedankt maar weer voor de toertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!