zaterdag 8 maart 2014

Extra.....speciaal voor de "Kun je haken? Haak dan mee-middag" :-)

Goede morgen zeg.
Terwijl  hier in Huize Mulder
 de hele familie nog op één oor ligt 
ben ik al wakker.

Vandaag is DE dag.....
8 maart 2014


Zoals genoemd wordt
De nationale haakdag
en dat op internationale vrouwendag ;-)

Vandaag is DE dag
dat ik mijn lieve facebookvriendin ga ontmoeten.
Ik heb er zin in!!

Mijn tas is ingepakt
Check, check....
Niks vergeten?
Mijn fijne etui met de Knit Pro haaknaalden, 
etui met schaar, pen, stitchmarkers, patroon, natuurlijk DE dekens.
Mijn Crochet Along agenda, de tomtom, fototoestel en nog wat ander spul.

De reis is lang, helemaal naar het westen van het land.
Het wordt een super drukke, maar zeker weten super gezellige dag!!

Oja dames (en heren?)
Jullie dachten zeker dat je deze week "maar" met die 2 toeren van gisteren moet doen.
Maar die hebben jullie natuurlijk al helemaal gehaakt.
Dus daarom, speciaal voor de "Kun je haken? Haak dan mee-middag" 
geven we vandaag extra toeren als "huiswerk" mee.

"De bergjes"


En mocht het niet helemaal lukken......
geen nood er zullen vandaag genoeg "juffen" aanwezig zijn die je vast op weg kunnen helpen. 



Voor de mensen die naar de "haak maar aan-middag" gaan,
 veel plezier!!
Wie weet treffen wij mekaar vandaag nog ergens?
Dat zou zomaar kunnen......;-)

En voor de thuisblijvers, 
  veel haakplezier, want ook deze extra toeren zijn natuurlijk voor jullie!

Lieve Groetjes
Tertia

P.s. in het patroon van deze week stond een beschrijving hoe je een dubbelstokje moet haken. Helaas klopte deze beschrijving niet. Inmiddels hebben we dit stukje beschrijving weggehaald uit het patroon.
Geen paniek...verder is er niets veranderd.
Weet jij niet hoe je een dubbelstokje moet haken, zoek dan even via google naar een tutorial 

19 opmerkingen:

  1. haha, ik had net gereageerd op de facebookpagina, dat ik het jammer vind dat ik er niet bij kan zijn. En dat ik uitkijk naar de volgende toeren, omdat ik nu 'bij' ben (bijna). En warempel, ondanks dat ik vanmiddag niet ga, toch nog een extraatje! Jullie verwennen ons maar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat een super leuke verrassing!
    Fijne (haak) dag allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar zit de 'LIKE' knop? Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk van jullie hoor. Maar dat wordt voor mij doorhaken, want ga niet naar een haakmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk !!!!!!!!! de andere twee toeren waren al af dus leuk kadootje ! heb vandaag zelf ook leuke afspraak met mijn andere liefde boekbinden dus kan helaas niet komen maar heel veel plezier in ieder geval .
    Fijne zonnige dag allemaal.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is fijn nieuws!
    Veel haakplezier deze middag, maak er maar een leuke dag van!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee: deze verrassing voor vandaag!
    Ik had al niets gehaakt gisteren om de toeren voor vandaag te bewaren, maar dat was niet nodig geweest. Veel plezier!
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, war een verrassing vandaag. Ik had mij er bij neergelegd dat ik deze week 'niets' hoefde te doen( ik had de 2 toeren al af), maar nu heb ik voor het weekend toch weer een nieuwe uitdaging.
    Hartelijk dank en veel plezier vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, nog een extratje! Had de 2 toeren gisteren al gehaakt. Prettige middag iedereen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk!!! Wat een goed idee dat extraatje :). Ik ga ook over een uurtje op pad. Nog 1x alles controleren en dan ga ik onderweg naar Alphen! Ik loop hopeloos achter maar ik ga gewoon genieten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier vandaag. Ik ben elders van de partij. Super leuk initiatief en bedankt voor de extra toeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier vandaag. Ik doe mee vanaf thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verrassing! Bedankt voor de leuke extra toeren! Heel veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk, een nieuwe steek!!
    Ik was inderdaad al klaar, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb genoten van de Haakmiddag. Zo leuk om al de verschillende versies te zien.
    Ik hoop dat jullie een gezellige dag gehad hebben. Spannend!!
    Bedankt voor de extra toeren.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn, die extra toeren!
    Dank jullie wel.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo. Al heel veel gelezen en gehoord over dit project. Kan ik nog meedoen? Groet Ineke (inekepost66@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Fijn dat extra werk wat je ons gegeven hebt!! Ik heb het klaar en wacht met smart op week 11! Fijn weekend
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een erg leuk idee dit project, hoewel al 10 weken bezig en ik een fanatiek quiltster ben ga ik toch meedoen. Hard aan de slag om jullie n te halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!