donderdag 9 januari 2014

Pagina, Groep en Blog :-)

Even een huishoudelijke mededeling.

De facebookgroep Dutch Crochet a Granny a Day 2013 blijft maar groeien.
Elk dag melden zich honderden mensen aan om lid te worden.
Allemaal mensen die graag mee willen doen met de Crochet Along 2014.

Maar een groter groep houdt ook in dat er heel veel berichten gepost worden. Sommigen mensen zien hierdoor "de bomen door het bos niet meer".
Berichten waarin informatie over de Crochet Along 2014 staat raken kwijt tussen de hoeveelheid berichtjes.

Voor deze mensen
 en elk ieder die het leuk vinden 
is er nu een 
facebook-pagina.



Deze pagina is alleen bedoelt  voor alle informatie omtrent de Crochet Along 2014.
Er worden geen patronen gepost!!
Deze kan je downloaden op onze weblogs en/of de facebookgroep

Wil je dus gezellig blijven kletsen, foto's posten, advies vragen, advies geven dan kan je je aansluiten bij de faceboek-groep



En op mijn blog blijf ik leuke, gezellige berichtjes posten vanuit mij zelf.
Nu wat vaker over de Crochet Along 2014, 
maar ook over lekkere receptjes, 
quilten en andere bezigheden wat ik ook leuk vind :-)

Lieve Groetjes
Tertia





9 opmerkingen:

  1. Wat een succes toch. Het maakt heel wat los.. Ik kan er ook om lachen: zoveel mensen zoveel wensen. Ja, nadat ik 1x gereageerd had stroomde mijn emailbox over, dat mijn man vroeg wat ik gedaan had.... Dit aangepast en nu valt het mee. Ik merk al dat je minder alles gaat lezen, het is teveel. Maar ik vind het een super initiatief, het heeft er voor gezorgd dat ik dingen afgemaakt heb, anderen enthousiast gemaakt heb. Ook al haken er sommigen door vanuit het Engels, daar begin ik maar niet aan. Ik vind het juist zo leuk dat iets kleins, elke week wat haken, iets groots kan worden. En daarbij er zijn er nog zoveel andere leuke dingen om te doen.
    En nu mijn moeder van 84 enthousiast maken.... Groetjes, ik geniet ervan. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien zie ik inderdaad ook even door de bomen het bos niet meer... ik wil graag meedoen, heb de 2 PDF documenten gedownload (voorbereidingen en week 1) en vraag me nu af, waar ik het patroon kan vinden en downloaden.. of komt dat in delen per week? Het is de eerste keer dat ik aan iets dergelijks mee doe.. lijkt me heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Iedere vrijdag kun je o.a. op dit blog van Terray een stukje van het patroon vinden. Zo kun je iedere week een stukje van jouw deken haken. Heerlijk haalbaar en lukt het een weekje niet om te haken, dan sluit je gewoon in je eigen tempo later weer aan.

      Succes met jouw deken, Margaret

      Verwijderen
  3. De crochet along is echt super. Ik heb geen facebook maar zag net dat ik de berichtjes wel mee kan lezen. Zit met spanning op morgen te wachten. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd vind ik het op fb erg massaal gelukkig heb je ook een blog en hier plaats je toch ook de patronen als ik het goed heb. ??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nu al een groot succes, zo leuk.
    Ik ga vanaf hier de patroontjes downloaden en dan op de Handwerkbeurs in Zwolle garen halen. Ik loop dan achter, maar dat zou anders waarschijnlijk ook wel gebeuren want ik heb maar een beetje haakervaring.
    Geen Facebook, dus dat kan ik niet volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een rage hebben jullie ontketend. Over een jaar liggen er in heel veel huizen prachtige dekens / spreien op bedden dankzij jullie inspanningen.
    Heerlijk om de vorderingen van elkaar te bewonderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Ik ben gek op haken, maar heb nog nooit aan zo'n project meegedaan als dit! Ik heb garen gehaald en ben al 'bijgehaakt', dus ik kijk nu al uit naar deel drie! Bedankt voor dit leuke initiatief!
    Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey super! Ik wil ook meedoen! Ik ben een beginner maar alles lijkt precies goed uitgelegd :) Kan ik ook de soft garens van Zeeman gebruiken? Heeft iemand hier ervaringen mee?

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!