zondag 14 februari 2010

Gevonden: opbergdoosje voor de siggies

Ja sorry weer een blog over siggies.....Tja kan er niks aan doen. Nieuwe hobby en ik ben dr maar druk mee ;-)

In mijn vorige blog vroeg ik me af waar iedereen zijn/haar siggies in bewaard. Eigenlijk heb ik al snel iets gevonden om deze in te doen.
Heel simpel, kartonnen CD-doosjes.
Gevonden bij de Action en kosten per 3 stuks nog onder de 2 euro. (het extacte bedrag weet ik niet meer)





In de één bewaar ik de siggies en in de andere de briefjes die erbij zitten. Gelijk een notitieboekje erbij gekocht om in op te schrijven wanneer en van wie ik een siggy heb mogen ontvangen.

Dit weekend ook bezig geweest met een nieuwe reeks siggies.



Mijn voorraad was snel verstuurd en er zijn een aantal mensen aan het wachten op een siggy van mij. Een van deze kunnen ze binnenkort op hun deurmat verwachten



Groetjes
Tertia

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tertia, ik zie dat het bij jou ook druk is op de deurmat. Bij mij net zo. Goed idee van die cd doosjes. Ik ga ook eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dear tertia

    it´s funny to see how you keep all your siggies :) i do it a in very similar way. i store the siggies in the envelopes together with the letters and put these from no1. to no.39 (until now) in a box, too. later when i make a quilt i´ll put all letters in an album maybe together with the envelops, because i like the colourful stamps and the cute adress-stickers the most quilters use!

    i think i´ll make a post about my siggy-box soon. thanks for inspiration. and yes, we are siggy-swappers so a lot of blogposts will be about siggies... so what?! ;D

    *nicola

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!