zondag 28 februari 2010

Een hartjes Laura trui

We kwamen thuis van onze midweek weg en nadat ik de eerste puinzooi weggewerkt had kreeg ik opeens zin om een trui voor Kimberley te gaan maken.
Deze hartjes stof heb ik op de markt in Utrecht gekocht. In gedachten had ik een vestje willen maken. Maar de Laura trui van Farbenmix vind ik toch ook een leuk model en omdat de kou toch nog niet weg is, is een trui altijd nog handig (ook wel voor straks op de camping)
Vrijdagavond geknipt, zaterdag doorgeregen en grotendeels genaaid en vandaag even snel afgemaakt.
Dit is het resultaat



De zakingangen en mouwen afgewerkt met boordstof en voor de rest heb ik de trui lekker simpel gehouden. Tis mij al druk zat met al die hartjes en ik denk dat een borduur niet goed tot zijn recht zal komen.
Gewoon een leuke trui voor op een spijkerbroek

Lieve Groetjes
Tertia

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en ontzettend vrolijke trui is dat geworden ! En een trui is ook in het voorjaar / zomer nooit weg om te hebben !Deze is lekker lang dus geen blote rug :-)

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke trui! Helemaal leuk zo in die vrolijke hartjesstof.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!