woensdag 12 april 2017

Hygge Cal #week8

HOE staat het met de Kreafabriek hygge sjaal in wording?

Schreef ik vorige week heel optimistisch dat ik deze week het totale geborduurde ruggedeelte zou laten zien......
Dan moet ik jullie helaas teleurstellen :-( 


Zondag heb ik een flink stuk kunnen borduren, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me flink tegenviel.
Niet zozeer het borduren op zich, want dat is écht hartstikke leuk om te doen.
Maar de hoeveelheid en qua tijd wat je kwijt bent.....het is niet effe borduren ;-) 
Het midden stuk is veel draadjes aan/af hechten. Veel kleine stukjes borduren en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel tellen. Daar ergens is het ook niet helemaal goed gegaan en voor de oplettende kijker.....wie ziet het "foutje" ;-) 



Het eerste gedeelte is bijna klaar, maar dan moet het 2e gedeelte nog.
En inmiddels staat week 9 al online, het begin van de terugreis naar het eindpunt.

Nee!!!!!
 Ik ga geen stress hebben, nu ik een beetje "achterloop" 
Kreafabriek en ik hebben afgesproken dat het geen stress werk wordt.
Soms zit het mee en soms zit het tegen. 
Echt...ik had maandag en dinsdagavond vrij gehouden om lekker hygge te gaan borduren.
Maarre....die ellendige verkoudheid zorgde ervoor dat 's avonds na het eten de puf eruit was.
Inmiddels ben ik naar de huisarts geweest en heb een kuurtje gekregen die gelukkig al aanslaat.

Het is nu woensdagmiddag. Ik haal vlug de stofzuiger door de kamer (met 2 honden moet dat écht)
En dan is het ME-time heb ik besloten.....
Lekker verder borduren dus ;-) 


Hyggelige groetjes
Tertia

6 opmerkingen:

  1. Wat een klus he? Al die kleine stukjes en het afhechten kost zoveel tijd. Ook ik ben niet klaar met het rugstuk. Ik vind het leuk om te doen maar zal wel blij zijn als ik het rugstuk klaar heb. 1 kruisje en dat afhechten, niet te doen....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel werk, maar het uiteindelijke resultaat zal prachtig zijn. Gewoon doorgaan en afmaken, je zal er dan veel plezier van hebben. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een foutje? Niet te zien voor wie het niet weet. Het is en blijft handwerk en reuze knap dat je al zover bent. Het is denk ik wel fijn om te weten dat het midden in zicht is en daarna de terugreis begint.

    Blijf het met plezier en zonder stress doen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Tertia,
    Je Hygge CAL wordt echt mooi. Ik vind nog steeds de borduurpatronen erg gaaf. Niet gaan stressen hoor, dat is slecht voor je ;-). Geniet van het lange paasweekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij word erg mooi je Heggen zeg. En net beterschap het......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij word erg mooi je Heggen zeg. En net beterschap het......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!