dinsdag 22 oktober 2013

Een verjaardags give away!

hieperdepiep....

HOERAAAAA!!


Deze lekkere vent vond ik vanochtend in mijn brievenbus :-)
Een lief kaartje van hele lieve mensen.
Evenals de vele lieve felicitaties van andere lieve mensen via sms, een belletje, whats app en facebook.

Dankbaar en blij dat ik weer een jaartje ouder mag worden!

En om iets liefs terug te doen heb ik een give away bedacht.

Ik ga 5 "vriendschaps- armbandjes" weggeven.


Deze maakte ik afgelopen zomer voor mijn dochter.
Omdat de armbandjes nog gemaakt moeten worden mogen de gelukkige zelf hun kleurtjes uitkiezen.
Hoe kan je in aanmerking komen voor dit leuke armbandje?

Gewoon even een reactie onder dit berichtje zetten met de keuze van jouw favoriete kleurtjes.
Zondag, op de laatste dag van de herfstvakantie maakt ik bekend welke 5 mensen een armbandje krijgen.

Lieve Groetjes
Tertia


10 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd, en wat een leuk idee. maak er een leuke dag van. hier schijnt het zonnetje al :-)

    mijn kleur is donkerrood .
    ik heb je meteen toegevoegd als volger.

    liefs
    nancy
    http://haakmutsie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zeg! En ook via hier natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! en ik vind die paarse kleur vanuit je Granny Stripes wel gaaf zoals je foto van beginnetje op 22-02-13

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep, 3 dikke beezen (zoentjes) voor je verjaardag meid, geniet met volle teugen.

    leuk een verjaardags give away

    ik hou wel een iets donkerder kleurtje

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Wat lief om iets weg te geven. Mijn favoriete kleur is rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De Chippendales zijn in het land, even dacht ik dat je kaartjes voor een optreden had gekregen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gelukkige verjaardag! ik zou niet kunnen kiezen tussen donkerblauw, roze en paars ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne verjaardag en lief om een give away te organiseren. Mijn kleuren zijn groen en blauw!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Tertia!! Nog een fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk Gefeliciteerd! en een heel fijn, gezellig en gezond nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd nog hoor, las net dit berichtje en hopelijk heb je een gezellige dag gehad...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!