zondag 27 oktober 2013

Een armbandje als symbool voor Bloggers vriendschap!

And the 5 winners are......





Op volgorde van de geplaatste reakties

"Seija"

5 armbandjes heb ik gehaakt, dus dames als je via een persoonlijk berichtje jullie adresgegevens door geeft wordt een van deze naar je opgestuurd.

Deze armbandjes staan als symbool voor (Bloggers) vriendschap.
Hoewel ik de meeste van jullie via blogs en facebook "ken" (op Seija na dan ;-))
blijf ik het toch bijzonder vinden dat er een vorm van vriendschap via de digitale weg kan ontstaan.
Sommige mensen vind het raar en snappen dat niet. Maar ik ervaar het als hartverwarmend en ontzettend fijn om een gezamenlijke hobby via deze weg te kunnen delen.

Ik denk dat de meeste bloggers dit kunnen beamen.
Hoewel ik de laatste tijd weinig blogs bezoek vanwege tijdgebrek of andere prioriteiten hebben. Wil ik met deze give away toch mijn dankbaarheid tonen voor al deze lieve mensen. En dan bedoel ik niet alleen degene die een armbandje hebben gewonnen. 

Oja voor de haaksters onder ons. Het patroon van het armbandje kan je op deze site vinden. 

Lieve Groetjes
Tertia

8 opmerkingen:

  1. Voor alle 5, gefeliciteerd! Ze zijn leuk Tertia!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tertia, wat leuk! Dankjewel! Ik deel je ervaring van warme contacten via de social media en in het echt valt het zelden tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vriendschap via de blogs is heel fijn. Ik kijk uit nar dat mooi bandje. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk :-) kan niet wacht tot ik hem binnen heb :-) ik ben blij dat er blog en face book bestaat.

    en de andere ook gefeliciteerd

    liefs
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tertia wat lief van je. en wat heb je dat mooi verwoord, het is speciaal om zo met elkaar onze hobby te delen. ik geniet van al het moois en verhaaltjes en reacties elke keer weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. piep

    superblij ben ik hiermee, ik hoop dat vele bloggers er ook mee beginnen, dan ku nnen we dat dragen als we naar tentoonstellingen gaan?? goed herkenbaar toch? bedankt meid knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het armbandje is echt super leuk geworden dankje :-)

    liefs
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!