zaterdag 1 juli 2017

De Durable dromenvanger donderdagen bij Kreafabriek

Het is alweer een poosje geleden dat ik dé vraag van "Kreafabriek" kreeg....
"Tertia heb jij zin om een dromenvanger voor Kreafabriek te ontwerpen?

Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken, ik ben dol op dromenvangers!!
Dus enige tijd later werd er een pakketje gebracht, met prachtig Durable garen, allerlei bandjes, kantjes, lintjes en veertjes. 
Ik heb heerlijk zitten freubelen op de camping, waarbij ik helemaal los ben gegaan.



Afgelopen donderdag kon je het resultaat van mijn ontworpen dromenvanger op de blog van "Kreafabriek" zien!!

Ik vond het heerlijk om de vrije hand te hebben.
Ik bedacht 2 dromenvangers inéén, iets anders dan "standaard" Het aangeleverde materiaal was in wit/ecru tinten en ik kon alleen maar aan iets romantisch denken. Er moest dan in ieder geval ook iets van een gehaakte roos in het geheel komen.
Oja...de dromenvanger moest ook eenvoudig te maken zijn voor een beginnende haakster.
Ik hoop dat het gelukt is!



Het patroon van mijn romantische dromenvanger kan je HIER downloaden.

Op de blog van Kreafabriek vind je ook de patronen van de dromenvangers ontworpen door Zusjeknus en ByDoor1
Maar houdt de blog van Kreafabriek in de gaten, want de komende 2 donderdagen komen nog meer patronen van dromenvangers online te staan!!

Veel plezier!
Lieve Groetjes
Tertia

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! En wat zijn de andere ontwerpen ook mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Tertia,
    Wat een ontzettend mooie dromenvanger. Heel erg gaaf. Wat super leuk dat je dit mocht ontwerpen voor Kreafabriek.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ps. je tasje is gisteren op de post gegaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden. Ik houd de Kreafabriek in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opdracht en jehebt er een eigen draai aan gegeven erg leuk.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is inderdaad origineel!! Heel leuk en romantisch! Ik ben niet echt een dromenvangerfan, maar deze vind ik echt de moeite!
    Fijne zondag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker romantisch. Goed gelukt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!