woensdag 5 april 2017

Hygge Cal #week 6&7

Halloooo Terray!
Ben je daar?
Het is woensdag, tijd voor een update van je hygge cal!!
Hoe wordt je Kreafabriek sjaal?


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



De toeren van vasten leken eindeloos te duren.
Voor mijn gevoel haakte ik wel tot de horizon, maar toen daar eindelijk het borduurhuiswerk online stond was mijn vasten lapje klaar.

Wat een end hé? 
Wanneer ik kritisch ben hobbelt mijn sjaal wel ietsjes langs de zijkant.
Niet zo erg veel hoor, dus ik denk dat het straks met blocken wel goed komt.

Trouwens nog bedankt voor alle reacties op het vorige hygge bericht.
Ik heb nog geen definitieve keus voor een lapje gemaakt, maar ik heb wel zo mijn voorkeur.
Maar de lapjes liggen weer veilig opgeborgen in een doos want eerst moet er nog geborduurd worden.


En toen.......
Ja afgelopen weekend begon ik te borduren, als afleiding, want van binnen stuiterde ik.
Spannende dingen gaan gebeuren waar ik op dit moment helaas nog niets over kan vertellen.
Heel hygge dacht ik....maar het werkte niet helemaal rustgevend.


Mijn onrust was een beetje te groot, dat ik maar besloten heb het lapje eventjes aan de kant te leggen.
Dus er is verder geen enkel borduursteekje meer bij gekomen.

Des te leuker ik je volgende week  het totale geborduurde ruggedeelte kan laten zien :-)
Tot dan!

Lieve Groetjes
Tertia







6 opmerkingen:

  1. Hihihi, stuiter maar lekker door :-))
    De rust om verder te borduren komt vanzelf.
    Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar hoor! Voor sommige projecten heb ik ook echt even rust nodig! Op dit moment heb ik die ook niet, door eveneens spannende dingen. Moeilijk he, om dingen geheim te houden! Gelukkig mocht ik mijn eerste geheim onthullen afgelopen week. Als ik zo druk ben in mijn hoofd, begin ik altijd aan 1001 nieuwe projecten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou hoop dan maar dat je echt uitgestuiterd ben volgende week hihi fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop, leuke spannende dingen? Ik ben al wel een heel stuk met het borduren maar ik vind het wel een mega klus! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tertia,
    Je hygge cal wordt mooi. Ik ben heel benieuwd naar al die spannende dingen van je ;-). Veel plezier in ieder geval.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt spannend als: er gaat iets bijzonder leuks op jouw pad komen. Je maakt ons wel nieuwsgierig. Stuiterend borduren valt niet mee. Goed om dat op een ander moment te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!