vrijdag 15 juli 2016

Keep calm, it's vacation time



Het zit D'rop....de vakantie is begonnen.
Ooooh en wat ben ik eraan toe zeg!
De laatste dagen van deze week was ik druk in de weer met afstreeplijstjes.

Ik maakte nog snel even  "last minute" cadeautjes voor de meeste en/of juf.


Mmmm is hij niet op te vreten?? Mr. Engels Dropje?
Meer drop ideetjes om te haken vind je op de blog van Garenwinkel Henja.
KLIK hier voor de patroontjes.


Vandaag was het laatste taxiritje van dit schooljaar. Pedagogisch onverantwoorde traktatie voor "mijn" buskinderen. Moet kunnen voor een keertje.
Het viel in goede smaak ;-) 
Wat betreft mijn werk is het nu onzeker allemaal....Mijn contract wordt niet verlengt maar zeer waarschijnlijk kan ik wel hetzelfde werk blijven doen. Een mondelingen toezegging wat helaas op dit moment nog niet vast ligt op papier. Maar gek genoeg ben ik er kalm onder en heb er vertrouwen in dat het wel los zal lopen :-) 

Nu ga ik eerst genieten van de vakantie.


De boeken zijn al in huis, 6 stuks! Voor elke week 1?
Ik heb het afgelopen jaar veel te weinig gelezen en ook dit vind ik heerlijk om te doen.
Lekker onderuit gezakt met een fijn boek.

Mijn haaktas(sen) staan al ingepakt klaar om mee naar de camping te mogen.
Uiteraard gaat de Scheepjes cal mee. Ik hoop deze in de zomervakantie af te krijgen.
Maar ook de oogjes gaan mee, ik heb ze een beetje links laten liggen maar dit project wil ik zeer zeker weer gaan oppakken. Uit het oog maar zeker niet uit het hart ;-) 
Ach vervelen zal ik me niet.....

Tja en dit jaar zal voor het eerst met de vakantie het bloggen ook een beetje stil gaan liggen.
Dus mocht je je afvragen waarom het hier op mijn blog zo stil is.....

"Keep Calm, it's vacation time!"

Fijne vakantie!!
Lieve Groetjes
Tertia






10 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie. Met hopelijk weer werk in het verschiet. Maar eerst: rust en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne vakantie!!! Geniet van al je boeken en van het haken en uiteraard alle andere leuke vakantie dingen!!!😃😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig dropje. Ik ga de andere droppatroontjes ook eens even bekijken.
    Een heel fijne vakantie gewenst. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie.
    Geniet ervan met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het dropje ziet er echt heerlijk uit. Leuk bedankcadeautje. Nu lekker genieten van de vakantie.
    Geen blogberichtjes van jou? Beetje wennen, mar na de vakantie heb je vast een hoop te vertellen en te laten zien.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Tertia,
    inderdaad, keep cal and enjoy your vacation. Ik heb ook lekker vakantie en ga het haken en bloggen weer even oppakken. Het dropje ziet er echt super uit, super sweet hihi. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je werk ;-). Fijne vakantie!!!

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je vakantie en je welverdiende rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie en geniet ervan! Ik vind de tijd veel te snel gaan, heb er al twee van de zeven weken op zitten.. ;(
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele fijne vakantie! Geniet van het zonnetje, de rust, het haken en lezen. Wij mogen nog even...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!