dinsdag 22 december 2015

Kerstborrelen bij Wolplein

Enige weken geleden lag er een uitnodiging op de deurmat.
Wat leuk.....een kerstborrel met andere bloggers/haaksters bij Wolplein!

Ook zat er een bolletje garen bij, met de vraag iets te maken voor in de kerstboom.
Oke......
Kerst, een boom, glittergaren, dat moest gewoon een ster gaan worden.
Ik plukte voor het gemak een sterpatroon van pinterest, voegde een beetje van mezelf toe en dit alles in een ring, werd een leuke hanger, al zeg ik het zelf ;-)


Afgelopen zaterdag was het zover......op naar Wolplein en TeJo mocht mee.

Tja....dit was natuurlijk te voorzien.
Tijdens de meet&greet bij Wolplein, afgelopen april kon ik al de verleiding niet weerstaan om in dat enorme bad met die roze bolletjes wol te gaan liggen.
Ahummmm TeJo moest en zou dát ook even uitproberen....oepsie.
Maar TeJo heeft zich prima vermaakt bij Wolplein, op zijn Facebookpagina kan je erover lezen ;-) 


Het was enorm gezellig, veel bloggers/instagrammers/ haaksters waren aanwezig.
Onder het genot van hapjes en drankjes werd er nog gefreubelt, gekletst, gelachen én was er de opname van de kerstaflevering van Koffie&Wol.
Samen met Joke (van lossen en vasten) mocht ik ook nog aanschuiven bij Saskia aan tafel.

Kijk hier voor de 
Koffie&Wol kerstspecial



De gemaakte foto's heb ik voor het gemak in een collage gezet.


 En wil je nog meer foto's van deze kerstborrel zien? Deze kan je op instagram vinden onder #wolpleinkerstborrel


Als afsluiter kregen we een te gekke weckpot met heerlijke snoepjes mee naar huis.
Roze garen, een schot in de roos aangezien roze toch écht mijn lievelingskleur is!
Dankjewel Wolplein en team voor deze leuke middag, de gezelligheid en dit lieve cadeautje. 
Ik voel me erg dankbaar dat ik hierbij aanwezig mocht zijn.

Lieve Groetjes
Tertia





9 opmerkingen:

  1. Hey Tertia,
    Wat ziet dat er gezellig uit. Wat een geluk weer, dat je een uitnodiging kreeg. Ik geloof dat jullie het ontzettend veel plezier hebben gehad.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (Casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer leuk uit! Fijn dat je er bij kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk gekeken gisteren, wat leuk om jou en anderen ook, te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het een leuke aflevering om te zien. En je hebt een leuk sterretje gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal echt gezellig geweest zijn daar, en wat een superleuk en origineel cadeautje, die bolletjes in de weckpot.
    Jij en je gezin heel gezellige Kerstdagen en een mooi, liefdevol, gezond en creatief 2016 gewenst!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteravond zag ik de uitzending. Wat was het leuk zeg. Je kerstboomhanger vind ik ook erg mooi geworden. fijne feestdagen groetjes,
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk initiatief en jouw hanger is heel mooi geworden Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! Zo te zien heb je een hele leuke dag gehad. En dan nog zo'n leuk snoeppotje mee naar huis. Helemaal leuk! Je kerstboomhanger vind ik ook helemaal te gek!
    xxxRia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inmiddels heb ik ook gekeken Tertia! Superleuk. En wat een mooie kersthanger.
    Fijne feestdagen.
    Xxx Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!