donderdag 28 augustus 2014

" Officiële" Crochet Along 2014 labeltjes :-)

Wist je dat......

Er nu hele leuke labeltjes te koop zijn.
Een heuse,  " officiële" 
Crochet Along 2014 label

Hoe gaaf is dat!
Het geeft net de "finishing touch" aan je deken.
Een soort van herinnering aan deze hype.
En jij hebt meegedaan :-)

Dit zijn ze:


De Crochet Along 2014 labels zijn er in 2 kleurstellingen:
Een witte achtergrond met donker grijze, bijna zwarte letters
en 
een beige/licht bruine achtergrond met witte letters.

Lekker neutraal, zodat ze bij elke deken passen.
Jolanda en ik vinden ze erg leuk geworden
en zijn stiekem best wel  een beetje trots :-)

Vraag ernaar bij je (plaatselijke) wol/hobby-winkel!
Winkeliers kunnen deze label bestellen bij F.a. G. Brouwer
(artikelnr 013.10031, wit kleurnr. 009, beige kleurnr. 856)

Particulieren kunnen op de site van
bij de " verkooppunten"  opzoeken waar in hun buurt een winkel is die deze labels verkoopt.
Misschien hebben ze ze niet liggen maar ze kunnen de labels zeker bestellen!

Even een screenshot van de site....bij de pijltjes kun je een verkooppunt zoeken!




En zo leuk kan het eruit zien!
Wel even vast naaien natuurlijk ;-)




Lieve Groetjes
Tertia






9 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Het maakt je deken inderdaad af.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!!
    Wat ik me afvroeg, ben je ook nog met quilten bezig of wordt al je tijd opgeslokt door al die mooie haakwerken? Hartelijke groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat "mijn" wolwinkel hier in Apeldoorn ze ook kan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!
    Ik ga kijken waar ik ze kan bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt gaaf om de deken helemaal af te maken met zo'n mooi labeltje. Ik ga kijken waar ze te koop zijn.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Ik ga ze aanschaffen want dit is wel leuk om aan je deken vast te naaien!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Die ga ik ff opzoeken. Moet er zeker op!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!