woensdag 14 mei 2014

Download leed #2


Ondanks de opnieuw ingestelde dropbox-linken bleven we....
nouja jullie, 
download problemen houden.
Hoe frustrerend kan zoiets zijn. Niet alleen voor jullie maar ook voor mij.

Inmiddels is het opnieuw opgelost.
De download files worden niet meer langer in dropbox gezet, maar op een andere server.
Nu kan iedereen alle bestand zonder problemen downloaden.
Ik denk dat jullie weinig verschil zullen merken.

Wanneer je op de betreffende link klikt, krijg je gelijk het PDF-bestand in je scherm.
Voor de duidelijkheid, ik geef nu een download mogelijkheid aan dat via een "gewone" pc gaat. 
Een tablet, smartfoon of I-pad zal allicht iets anders werken, aan jou om dat zelf even uit te vogelen hoe dat precies werkt.

Wanneer je dus het PDF-bestand in je scherm hebt staan, ga je met je muis rechts onder in het beeld staan.
Als het goed is zie je nu een balkje met verschillende opties.
Voor het bestand op te slaan, kies je voor de "floppy" incoontje
Zie foto hieronder, waar de rode cirkel staat.
Je kan nu het PDF-bestand op je computer opslaan.


Of voor direct uitprinten, gebruik je de "printer" incoontje.

Inmiddels zijn alle download linken aangepast.
Ook de lijst van de deelnemende winkels op 21juni, de 2e landelijke mee-haakmiddag.

Ik hoop hiermee dat nu alle download leed van de baan is.
Lieve Groetjes
Tertia


7 opmerkingen:

  1. De wondere wereld van de computer ;-) J
    e kan er vanalles mee (je moet alleen weten hoe) en daarna hopen dat het blijft werken ... hihi ...
    Bij mij lukt het alvast.
    We zouden trouwens vergeten dat het deken de essentie is en die is SUPER. Bedankt voor de wekelijkse patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk zeg voor jou!!!!
    Maar we zijn blij dat je doorzet en er niet de brui aan geeft.. dikke merci!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil toch eens bedanken voor al het werk wat jullie verzetten. Dank voor elke week een nieuw randje!. Ik heb geen problemen gehad met downloaden op Ipad. ik heb de app dropbox geinstalleerd, maar kon ook het bestand openen in safari en dan opslaan in Ibooks. Mijn complimenten voor jullie inspanningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super bedankt voor al jullie werk!!!
    Ik kijk alweer uit naar morgen voor het nieuwe deel.
    Groetjes, IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Terray,
    Ondanks al het goede werk wat je verricht kan ik nog steeds je
    patroon van de deken niet down-loaden.
    Heel jammer want ik vind het zo leuk.
    Groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Vanmiddag kon ik ineens wel alles down-loaden.
    Dank je wel.
    groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi
    weet niet wat er veranderd is maar ik kan nu helemaal niks meer dowlaoden. weet niet of het aan jullie server ligt. Voorheen allles netjes kunnen downlaoden.
    nu zeer bedroeft.
    hoor graag van je

    gr tiny uit venlo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!