maandag 14 april 2014

Nagenieten van de meet&greet bij Wollstreet

Ik ben nog even aan het nagenieten.....

Wat was de meet&greet bij Wollstreet toch leuk en gezellig!

Lekker op tijd hadden Jolanda en ik afgesproken.
Even acclimatiseren na de lange reis naar Sittard
Kijk.....
de aankondiging voor de meet&greet
 staat al op de deur 
van het prachtige pand waar Wollstreet gevestigd is! 


 Ik heb mij laten vertellen dat voorheen o.a. een garage en drukkerij in dit pand gevestigd was.
Het pand heeft dan ook een industriële, robuuste en authentieke uitstraling.
Alleen al daarom een bezoekje waard.

We werden hartelijk ontvangen door Sandra en haar Wollstreet-team 
en gelijk voorzien van koffie en wat lekkers, 
huisgemaakt door de moeder van Sandra


Natuurlijk moest er "gesnuffeld" worden tussen al die bolletjes wol 
en leuke haak (en brei) prutteldingetjes

Hoe grappig is het om dan opeens jezelf tegen te komen en DE deken, 
maar dan ala Sandra/Wollstreet style


Maar wat mij ook op viel was dat Wollstreet overal wel iets heeft staan/liggen/hangen dat je inspireert.
Prachtige gedecoreerde hoekjes en plekjes.


Zo langzamerhand druppelde de eerste mensen binnen.
Ze kwamen speciaal voor de meet&greet
Speciaal voor ons.
Het bleef gek om op de foto te gaan......
er was zelfs iemand die ons bekender/beroemder vond dan Marco Borsato hahahaha.


Maar als snel werd er niets anders gesproken dan over HAKEN 
en DE deken en hoe het zo tot deze Crochet Along kwam.
Er werd gesproken over wol en over kleuren.
Tips en tricks werden uitgewisseld.
Maar natuurlijk werden de gemaakte dekens in wording ook allemaal uitvoerig bekeken en "geaaid" 


En er waren zelfs een paar dames bij die de deken al af hadden.
Hoewel wij met de Crochet Along nog lang niet zover zijn en deze foto's ook absoluut niet op de groep geplaatst mogen worden ben ik in twijfel of ik ze wel op mijn blog laat zien.
Maar eigenlijk zijn ze té mooi om ze niet te laten zien........

Dus voor één keer.....;-)
hierbij een paar prachtige Crochet Along dekens die al af zijn
(vergeef me dat ik de namen van de maaksters niet meer weet, ik heb zoveel mensen deze dag gezien en gesproken)


En daar een klein "officieel" momentje 
Onze handtekeningen zetten op het Crochet Along patroondeel van Sandra en een aantal stokjes haken aan de Sandra/Wollstreet deken


Als herinnering aan deze dag, 
was er voor elke bezoeker van de meet&greet 
een heel schattig engeltje en een labeltje beschikbaar gesteld 
om aan je deken te maken.


Uiteraard gingen zowel Jolanda als ik niet met lege handen naar huis. We kozen allebei een mooie kleuren melange van Softfun, wat onze eigen "Wollstreet" deken gaat worden ;-)

Als kers op de slagroomtaart was daar trouwens nog een vroegere campingvriendin, 
die ik zekers in geen 27 jaar gezien had!
Zij woont in Sittard en hoorde via FB van de meet&greet.
Te gek dat ik je weer eens gesproken heb, Eveline!
Kort maar krachtig 



De middag was dan ook zo voorbij.
Wat is het toch bijzonder om zoveel leuke, 
gezellige en inspirerende mensen te spreken 
en te ontmoeten
Allemaal mensen met dezelfde passie: haken.
Heel bijzonder en tegelijkertijd bizar om mee te maken 
wat deze Crochet Along allemaal heeft veroorzaakt.
Maar genieten doe ik er zeker van!



Lieve Groetjes
Tertia


  


4 opmerkingen:

  1. bofferds allemaal dat ze jullie mochten ontmoeten. LEUK ook dat er zoveel meiden en dames uw hobby delen. Nogmaals dank dat de site een mega succes is geworden dank zij julie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dit een topdag voor jullie zijn geweest.
    Door jullie heb ik de haaknaald ook gepakt. Al lukt het me nog niet om de zijkanten helemaal recht te krijgen. Maar die laat ik lekker niet op mijn blog zien. Hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig al die gehaakte dekens! Die ene in wit, grijs, zwart en donkerblauw, welk merk garen is dat en in welke kleuren? Verder iedereen succes met het afmaken van de deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtverhaal alweer!!!!!!!!!!!!!
    Zo zie je maar dat je nooit op voorhand weet hoe iets zich kan ontwikkelen.... een klein idee kan het zaadje zijn van iets prachtigs!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!