maandag 21 april 2014

Crochet Along 2014 is meer dan alleen maar een strependekentje haken.......

Aaaaaah mijn mooie granny stripes plaid....


Deze maakte ik vorig jaar.
Afgelopen oktober was de deken klaar!

Zo trots was en ben ik erop.

Afgelopen vrijdag ging de plaid mee in de tas, voor een logeerpartij ;-)



En vandaag liep ik door de "winkelstraat" van Olst
Mijn blik op de etalage van Mikilon's Workshop 
(mijn plaatselijke wol-en quiltwinkel)
deed me glimlachen.......

Samen met andere creatieve haaksters is de etalage omgetoverd tot een leuk haaktafereeltje, 
dat zeker de nodige inspiratie geeft



En daar hangt mijn granny stripes plaid ook bij


Met een foto van mij ....
Mmmmm haakfenomeen......
Ook wel haakSTER genoemd of haakceleb....

Affin..... sterallures heb ik niet hoor, ik voel me niks niet meer dan een ander.
Het enige dat ik (en Jolanda) met heel hakend Nederland deel 
zijn de vertaalde patroondelen van DE strependeken. 
Niks meer en niks minder.
Niet wetend dat het zo'n grote hype zou gaan worden.

Het meest geniet ik nog van alle mooie dingen die rondom de Crochet Along gebeuren.
En dat is niet alleen de leuke give aways die geweest zijn of de meet&greet.
Maar ook alle mooie vriendschappen die vanuit deze Crochet Along ontstaan. 
Kijk maar eens naar Jolanda en mij
Ik krijg emails van hele lieve en leuke verhalen.
Eentje daarvan komt van Margriet

Zij schreef;
"Midden in de NoordOostPolder ontmoette ik langs de weg een mevrouw 
die een CAL aan het haken was. Het was zo'n leuke ontmoeting en ik heb er net een stukje over geschreven op mijn blog"

Lees het verhaal met prachtige foto's eens op haar blog


Zo zie je maar dat de Crochet Along 2014 meer is dan alleen maar een strependekentje haken.

Fijne paasdag nog
Lieve Groetjes
Tertia




6 opmerkingen:

  1. Tja, of je het wil of niet, je bent nu een BN-er door de CAL 2014. Prachtige strependeken, die terecht een mooi plekje in de etalage verdient.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoeten van je verhaal....dat bij die tulpen!GEWELDIG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ' moet' er vooral heel erg van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In maart ben ik begonnen met de deken (inmiddels bijgehaakt) en mijn zus maakt hem ook. Ik vind het super dat je dit belangeloos doet voor zoveel enthousiaste mensen. Ik zou nooit zo'n groot project beginnen, maar op deze manier gaat het lukken. Favoriete steek: stersteek! groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam in een boekwinkel ook een mee hakende mevr tegen, we keken naar haak boekjes, zij haakte ook de cal, was zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!