woensdag 12 maart 2014

Een warm en blij gevoel

De "Kun je haken? Haak dan mee-middag blijkt een groot succes te zijn geweest.
Op diverse locaties in Nederland werd met veel plezier gehaakt aan DE deken.
Veel gezelligheid onder het genot van thee/koffie en wat lekkers.
Één groot saamhorigheids-gevoel

Missie geslaagd ?!!

Ook bij Creashop Duymelot in Raalte was het een gezellige middag heb ik mij laten vertellen.
Nadat ik maandagochtend thuis kwam van mijn nachtdienst, 
lag De Stentor, editie Salland, 
(dankzij een lieve vriendin)
 bij mij op de deurmat!

In De Stentor editie Salland, maandag 10 maart 2014
Gaat naar de site van
om betreffend artikel te lezen :-)


Nu heeft Marrôt Design
een hartje speciaal ontworpen voor de "Kun je haken?...Haak dan mee-middag" bij Creashop Duymelot. 


Alle deelneemsters hebben dit patroontje ontvangen in een goodybag op deze dag.
De "bobbel"-steek van week 9 is in het hartje verwerkt.
Omdat iedereen zo enthousiast is en Marrôt Design veel vraag krijgt naar het patroontje beid ze het gratis voor iedereen aan.

Ze vraagt we; of je haar Facebookpagina  "Marrôt Design" wilt liken
en/of een berichtje wilt plaatsen in haar gastenboek


Voor de beginnende haakster zal het niet al te eenvoudig zijn 
maar met hulp van haakvriendinnen 
kom je er vast wel uit.
De Bobbele-Heart is leuk te gebruiken als sleutel-, tas- of kasthanger en als geurzakje. 
Versier het hartje met lintjes, kralen en/of knoopjes
 en maak er zo je eigen creatie van.
Namens Marrôt-design...
Veel haakplezier!!

(mocht het vandaag niet lukken om het patroontje te kunnen downloaden, probeer het gerust morgen nog eens. Door grote belangstelling voor het patroon kan de server van Marrôt Design overbelast zijn)

Hier krijg ik toch een heel warm en blij gevoel van.
Wat een lief en onwijs creatief gebaar!

Lieve Groetjes
Tertia






2 opmerkingen:

  1. Heel mooi hartje en heel lief dat ze het patroon wil delen. Ik ga het zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alle patroontjes opgeslagen en hoop echt een keer de haaknaald in de hand te gaan nemen.
    Het hartje vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!