donderdag 27 februari 2014

En de winnares is.....................

Maar liefst méér dan 600 reacties heb ik op mijn blogpost van de give away gekregen.
WOW
Wat een succes!!

Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat het een onwijs leuke, mooie give away is
dat Scheepjeswol beschikbaar heeft gesteld.



Ik heb  leuke, lieve en ontroerende reacties gelezen.
En de keus was ontzettend moeilijk!

Maarja....er kan maar eentje de winnaar 
zijn van deze roze cocktail garenpakket.

Wendy Lankens 
plaatste deze reactie:

"Oe roze roze roze roze roze... ik ben gek op roze en dat pas sinds ik zwanger was van mijn dochtertje, die is inmiddels 3 en ik ben nog steeds gek op rozee :) word er gewoon blij van.

Waar ik ook blij van word is jullie initiatief, dat is al een groot cadeau. Meiden bedankt en ga er mee door :) 

Kom maar op met die heeeeeeeeeeeerlijke roze bolletjes :)"


Toen ik zwanger was van onze dochter en we wisten dat het een meisje zou worden, kreeg ik een grote voorkeur voor roze!
Zelfs de tuinplantjes moesten in deze kleur gekocht worden.
Deze liefde voor roze is nooit over gegaan :-)
De reactie van Wendy is mij zo herkenbaar 
dat zij de winnares is geworden van 
deze roze cocktail garenpakket!!

Gefeliciteerd Wendy!!!
Mail jij mij zo snel mogelijk je adres gegevens 
zodat Scheepjeswol jouw pakketje kan opsturen?

En heb je ook een reactie op de blog van 
en op de facebookgroep 
achter gelaten???

GAUW 
kijken, misschien ben jij wel de winnaar of winnares!

Lieve Groetjes
Tertia


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Wendy, veel haakplezier!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Wendy !! Dat je er maar iets leuks van mag maken en....dat willen we natuurlijk ook zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ow wat heeeeeeeerlijk :) Ik ben zo blij, zit hier gewoon te "springen" op de bank. Iets leuks ermee maken gaat zeker lukken, ik heb al een idee :)

    Jolanda heel erg bedankt!! En scheepjeswol bedankt voor dit cadeau! Ik ga je mailen !!

    Mijn dag is goed, hihihihihi ik blijf even lekker op de ROZE wolk zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, ik bedoel natuurlijk Terray bedankt!!!!
    Mooi dat het ook zo herkenbaar voor je is
    en ik ben echt nog steeds verliefd op roze, mijn moeder zei zelf
    had ik nooit van jou verwacht, dat je een roze kinderkamer zou doen :)
    Dus kun je nagaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd! Een praht kado!! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Wendy, veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Wendy, weet zeker dat de wol bij jou goed terecht komt!
    Tertia, bedankt voor het mee mogen loten.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!