vrijdag 31 mei 2013

Te koop gevraagd: doosje quilt-energie

HOI......!

Soms gebeurt het weleens....

Geen zin in quilten...
Geen zin in patchen...
Geen zin in bloggen....

En dan lijkt het net alsof je van de aardbodem verdwenen bent.....
Maar ik ben er écht nog wel hoor :-)

De wereld draait gewoon door en ik ook met mijn bezigheden.
Werken wat erg leuk is, maar soms is het alles of niks...

Daarnaast zijn we bezig geweest met voorbereidingen voor een renovatie van onze badkamer. Daar kan je ook heel druk mee zijn  (in je hoofd)
Met het uitzoeken van de spulletjes, beslissingen die gemaakt moeten worden, alles inplannen dat straks (hopelijk) alles op rolletjes verloopt.
We zullen zien....

Drukke tijden van schoolreisje, avond 4-daagse, handbalkamp, een dance event op school moeten ook "even" ingeplant worden. 
En dan schiet het "creatief bezig zijn" er weleens bij in, met daarbij een schepje "geen zin hebben" maakt een quiltdipje (en blogdipje) compleet.

Kijk deze ligt ligt al weken te wachten om gequilt te worden



De stoere/lieve meidenquilt voor dochter.....
Deadline: 4 augustus dit jaar. Zou mooi zijn als 'tie met haar verjaardag klaar is :-)

Wie heeft er een doosje quilt-energie te koop?!!

Lieve Groetjes
Tertia



22 opmerkingen:

  1. Tertia, je hebt maar 2 handen en 1 hoofd ! Gek hè ? LOL
    Je kunt jezelf niet splitsen.
    Zo te lezen heb en had je genoeg te doen.
    Ga lekker aan de badkamer denken en naar buiten, als je een straaltje zon ziet.
    Hier is het vandaag heerlijk ( omgeving 013 ).
    De zin om te quilten enz komt vanzelf weer.
    En ja, de quilt voor je dochter ... 's avonds 2 of 3 draadjes quilten ?
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helaas kan ik je niet helpen, mijn potjes zijn net op.
    hier ook even geen energie voor wat dan ook.
    succes met de badkamer en die quiltzin komt vanzelf weer
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het over want ik kan niks nu. je mag de mijne gratis en voor niks hebben.
    Gek is dat toch he? energie voor 10 hebben niks mogen.........
    Hoe help ik jou je dip door? misschien heb je zelf suggesties?
    Sterkte, ga maar lekker door met waar je mee bezig bent, het komt goed
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik kan je niet helpen. En ook ik heb wel eens zo'n dipje, vooral als ik bedenk waar ik allemaal mee bezig ben.
    Denk dan, komt het ooit af?
    Maar vroeg of laat is er ineens die zin om weer lekker met die lapjes aan de slag te gaan.
    Dus, gewoon doen waar je zin in hebt, de rest komt vanzelf wel weer.
    groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met het doorquilten. Hij is mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tertia,

    4 augustus is een mooie dag, dan is onze dochter ook jarig :-)
    Ik zal duimen dat het je mag lukken, succes met de drukte.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als jij voor mij nog wat tijd hebt;0)
    Zin heb ik in overvloed... mag je gerust wat van hebben :-):-)

    Maar ja, zo te lezen heb je juist ook al niet veel tijd...
    Maarre wie weet straks wel een mooie badkamer enne,
    Je stoere meidenquilt is zo mooi,
    Die quilt vast met veel plezier door, als er een steekje is gezet...
    Volgen er...
    Of niet?!?

    Succes hoor!
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helaas kan je niet helpen daaraan, en eerlijk is eerlijk zou ik het ook voor mijzelf een beetje houden..succes met de badkamer en de zin in quilten komt wel weer........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk, druk, druk... zo herkenbaar Tertia. Als ik een doosje had zou ik het je zo geven maar als je weet waar het te koop is...laat je het mij dan ook weten...;o)
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas, zo'n doosje heb ik ook niet, maar als je weet, waar
    ik het kopen kan, ik hou me aanbevolen! Hier gebeurt ook van alles, behalve op quiltgebied, dus heel herkenbaar
    blogstukje! Maar soms gaan andere dingen nu eenmaal voor, en dat geeft niks, als ze ook leuk zijn. Het quilten komt
    wel weer! Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, die stoere quilt... zou natuurlijk geweldig zijn als die in augustus bij wijze van verrassing toch klaar blijkt te zijn... Je hebt nog ruim 8 weken... als je die quilt nu eens in achten verdeelt en je quilt elke week een achtste deel? Aan de andere kant: wat niet gaat, dat gaat niet. Er staat heel wat op stapel met die badkamer, natuurlijk.... succes met keuzes maken, Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als je weet waar je dit kunt kopen dan hoor ik het graag. En ja soms heb je gewoon even geen tijd zin enz. De quilt wordt prachtig het gaat je lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Remedie: Geef jezelf een schop onder je achterste en begin! Dan maak tijd voor jezelf om even tot rust te komen, neem een lekker maskertje en ontspan en zie je krijgt er dubbele energie voor terug! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Misschien helpt het als er wat meer zon komt. Dat geeft energie. Of een dikke knuffel. Hier heb je er een.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien helpt het als er wat meer zon komt. Dat geeft energie. Of een dikke knuffel. Hier heb je er een.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien helpt het als er wat meer zon komt. Dat geeft energie. Of een dikke knuffel. Hier heb je er een.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja dat blikje energie zoek ik ook soms maar soms moet je de energie die je hebt verdelen dat vindt ik ook lastig maar er zo een beetje tussen door flaneren dat van het ene weer wat meer doen en dan het andere !
    groetjes en een goed weekend joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh, hoe herkenbaar, het lijkt wel of wel allemaal in een dip zitten!!!
    Geen zin, geen fut, geen inspiratie, van alles oppakken en weer wegleggen............:(
    En nu ben je nog ziekig ook, is het een beetje gelukt vannacht???
    Als die zon er maar is, zoals gister, vrijdag! Nu miezert het weer...........blehgggg

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kom even langs, dan mag je bij mij een beetje quiltenergie gratis opsnuiven, oppassen want het is sterk spul, 2 keer snuiven en je schiet in een turbo, je bent gewaarschuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zelf krijg ik van quilten juist energie, soms zo lekker om gedachteloos steekjes te kunnen zetten. Hoe drukker, hoe meer quiltbehoefte hier (dus quilten, hè, niet patchen of appliqueren, want daarbij moet ik wel nadenken en kleuren kiezen.)
    En ach, je kunt zo'n blokkenquilt ook heel mooi knopen, werkt perfect!!! Heb het al bij meerdere blokkenquilts toegepast. Je gaat er een avondje voor zitten en klaar is klara! Kijk maar eens op mijn blog in het rechterrijtje met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn vriendin zegt altijd : iedere dag een draadje !
    Het werkt, probeer maar !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!