zaterdag 13 april 2013

Niet te moeilijk doen Terts!


Graag wil Russel jullie het allernieuwste gemaakte Dear Jane blokje laten zien.

Russel en de "Bennington Star"

Ik liet hem dit blokje zien en enthousiast legde hij zijn kop erop.
Klaar voor een fotoshoot!
Russel houdt van quilten, dat is één ding wat zeker is!

Ik heb me bij het maken van mijn Dear Jane voorgenomen om niet té kieskeurig zijn.
Per blokje kijk ik welke lapje geschikt en leuk genoeg is om te gebruiken.
Maar soms komt dan toch de twijfeling......"zal het wel staan?" 


Het nieuwste blokje is toch heel anders van kleur....Of is die bovenste te fel?
Natuurlijk komen er nog heel veel meer blokjes bij en natuurlijk let ik op dat de buurtjes wel een beetje bij elkaar passen.
 Ik moet gewoon écht niet te moeilijk doen.
 Elk stukje stof is met zorg en liefde uitgekozen en juist door de afwisseling van kleurtinten en soorten stof wordt mijn Dear Jane zoals ze bij mij past.
Een ding wat ik niet moet vergeten, maar soms best lastig is.

En dan nog iets......hadden jullie het al gezien??


Het rechtse zandlopertje zit verkeerd om...en dit zag ik pas toen ik de foto's op de pc aan het bewerken was. 
Nee ik ga niet te moeilijk doen.....dit foutje laat ik lekker zitten!
Zo is het mijn Dear Jane, met al mijn gemaakte schoonheidsfoutjes.
(ik leer het wel ;-) )


Wat ik trouwens wel handig vind is het schema overzichtje van alle blokken. Ik plak een stukje stof op het betreffende blokje zodat ik weet welke stofje waar zit, zo heb ik in één oogopslag hoe de verdeling van alle blokjes qua kleurtinten.
Handig he!

Lieve Groetjes 
Tertia
en een poot van
Russel

10 opmerkingen:

  1. Hallo Terti,

    Oh wat een schattige foto van je hondje seg.
    En al mooie blokken heb je daaral.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Russel is toch zoooooo'n schatje!! Kijk eens naar die oogjes...... ;))
    Een echte quilt-lieverd! <3
    En net wat je zegt: niet moeilijk doen over die foutjes; het is jouw quilt! :) En ik vind h'r prachtig!
    En die kleurtjes; ook helemaal leuk!!!
    Vooral genieten!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je nieuwe blokje leuk, zelfs met foutje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep

    super hoor je blokjes, en wat slim , een stukje stof op de blokjes die klaar zijn.
    die onthou ik ....voor als ik eraan begin

    leuk die Russel.

    vergeet je mijn give away niet?

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Terts, ik zou je kunnen zoenen! Heel goed dat je het lekker laat zitten zoals het zit. Super leuk, dat maakt de Jane nu juist jouw Jane. Enne ik heb hetzelfde blokje ook helemaal fout! Enne..... ook lekker laten zitten. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto van je hond met het mooie blokje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Russel toch een droppie en je Jane wordt echt helemaal jouw Jane, zo hoort het ook! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik die blokjes zie krijg ik er steeds meer zin in. Wat een lieverd is jouw hand toch!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een "echtere" zandloper geworden, knap hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige les ben jij jezelf aan het leren! Hou vol! Je blokken worden prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!