dinsdag 12 maart 2013

Een dinsdagochtend uit mijn leven

Vanochtend, na het uitzwaaien van m'n dochter ben ik in de weer gegaan met een sopje, stofdoek en ander schoonmaak materialen.
Eerst maar eens de woonkamer poetsen.
Tja dat is het leven van Terray, die een vrije dag heeft.
Eerst de "moet" dingen en daarna de leukere dingen.
Meestal wordt er 's ochtends dus huishoudelijk werk verricht. 
Nu ga ik jullie niet vervelen met schoonmaakgedoe, nee dat is niet leuk.

Vandaag maakte ik wel een lekkere simpele, niet zo gezonde lunch.

Bananen-chocopasta-tosti's


Je hebt nodig:

brood die jij lekker vind, vandaag heb ik voor wit gekozen.
chocoladepasta
rijpe banaan


Brood besmeren met de chocopasta en plakjes banaan. 
Dit even onder de grill


Oppassen dat je je bekkie niet verbrandt, want het is wel heet. Erg lekker, zoet, maar ook machtig. Is een keer wat anders dan een ham/kaas tosti.

Zo en dan ga ik nu even met Jadey en Russel naar het bos.
En vanmiddag ga ik mijn samplerquilt weer eens wat aandacht geven!
Fijne dinsdag
Lieve Groetjes
Tertia

14:30 uur
Na mijn wandeling in het bos gauw nog even wat foto's toevoegen.


Jadey & Russel

En een paar mooie foto's waarvan ik dan denk "Wat is de omgeving bij Olst toch mooi!"
de Haere







11 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er wel heel lekker uit. Ja de klusjes moeten nou eenmaal gedaan worden, maar des te tevredener ben je als het straks klaar is en je lekker aan je quilt verder kan. Succes vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja dat ziet er heerlijk uit. maar eens even dit receptje aan mijn kleinkinderen voorleggen. Die lusten namelijk alleen maar banaan, chocolade en nou ja ook nog wel doperwten. maar dan heb je het wel zo'n beetje gehad hoor.
    Wie weet als mijn dochter het zo maakt komt er ook nog eens wat brood naar binnen.
    Plezierige dag na het poetsen. Eerst het zure dan het zoet he?
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zeker een lekkere tosti, moet je ook eens proberen met pindakaas,banaan en honing, kan op een getoast brood of gewoon vers bruin brood, smullen en wel gezond! Zo wat een mooie omgeving, dat bouwval is prachtig om quilts over de rand te hangen voor een fotoshoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker gepoetst, gewandeld en dan zit je nu zeker lekker te quilten. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm dat lijkt mij heerlijk, ik zou bijna mijn dieet vergeten! Schattige foot's van die twee en mooie van de omgeving! Veel plezier met je steekjes,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk vanmiddag naar het bos !
    Leuke fotos !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een slim ingedeelde dag, een heerlijke lunch en daarna nog een heerlijke wandeling, wat een heerlijke Terray-dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, maar geef mij toch maar de ham-kaastosti ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker dagje. 't Komt me bekend voor dat eerst de moetjes worden aangapakt. Dat doe ik ook. Het maakt de leukere dingen extra leuk, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat herkenbaar eerst de moetjes en dan de leuke dingen zo gaat dat hier ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke foto's en die tosti ga ik hier ook eens maken. Zal zeker bij de mannen in de smaak vallen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!