zondag 3 februari 2013

IK BEN D'R BIJ!!!!!

Een van mijn wensen is om nog eens naar een Trunkshow van Supergoof gaan.
Wat kan die vrouw toch prachtige quilts maken en de verhaaltjes op haar blog zijn altijd om van te smullen.

En nu ga ik er heen!!!
Ohhh van dichtbij haar quilts bewonderen (en heel misschien, heel voorzichtig eventjes voelen)
"Live" haar verhaaltjes horen.

Zaterdag 9 april komt Supergoof naar Almen, bij Atelier Hartendief


Wie gaat er ook op 6 april naar Almen??

Lieve Groetjes
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ikwens je daar nu alvast veel plezier. Voor mij is het helaas te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IKKE!
    ;o)

    Ik vind je reactie KEILEUK!
    En natuurlijk mag je de quilts voelen, je krijgt ze immers allemaal op je schoot.
    Niet allemaal tegelijk hoor,... 1 voor 1,....
    ;o)
    Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je gaat. Twee beevriendinnen zijn pas geweest en waren heel enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier alvast, je gaat een heerlijke middag tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze was bij ons vorige week en het is heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast veel plezier, maar voor mij te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo'n spontane reactie te lezen, ik wens je heel veel plezier bij Ingrids Trunkshow, ben nog nooit geweest, maar hoor echt ALTIJD dat het ZO KEI LEUK is. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Tertia, ik ben nu wel een beetje jaloers... al die mooie verhalen 'live' horen en dan als toppunt het aaien van die fantastische quilts....dat wordt een heerlijke dag.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dat je daar heen kunt. Ik ben ooit bij de allereerste trunkshow geweest, toen het nog geen trunkshow heette. Het is heel leuk om al Ingrids's quilts te zien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dus je kon toch vrij krijgen? Fijn want dan heb je een leuke middag!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!