woensdag 12 september 2012

Herfst versus Zomer "gevoel"


Dinsdagmiddag.....

De regen klettert tegen de ramen. Dit geeft mij een échte herfst gevoel. Voorgaande jaren werd ik er altijd een beetje depri van.
Maar sinds ik quilt lijkt het altijd minder erg, die regen en die kou.

Opeens hoor ik boven geluid.....
Ik loop de trap op en zie dat de deur van mijn hobbykamer openstaat!


Uit de speakers van de computer schalkt een vrolijk zomerdeuntje.....
"We're going to Ibiza, van de Vengaboys" Skyradio summerhits staat afgestemd.
De lamp is ook aan.....
Maar ik hoor nog een ander geluid!...
Vrolijk geratel van de naaimachine, er wordt gewerkt!


De regen klettert nog steeds tegen de ramen, maar met al die vrolijke zomerhits krijg ik nu meer een zomergevoel. En helemaal nu er weer gewerkt wordt aan de campingquilt.


Halverwege.....zo ongeveer, ben ik gekomen. Er komt ook nog een rand stof rondom. Maar ik ben er nog niet uit welke stof/kleur dat gaat worden.

Laat de herfst maar komen! Met Skyradio Summerhits op de achtergrond, komt mijn campingquilt vast wel af ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

15 opmerkingen:

  1. O heerlijk he zo'n hobby die altijd kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar wordt iedereen vast vrolijk van ..:o)

    Zelf heb ik meestal geen "last" van regen , zelfs regen doet me aan de vakantie denken ( de laatste 2 jaar voor t eerst op tentdoek ;o)
    hoewel de laatste vakantie kon ik de druppels op een hand tellen ;o) in Frankrijk ).

    Binnen vind ik t juist wel gezellig ... en dan weer blij als t zonnetje weer schijnt :o)

    Veel quilt en muziek plezier, hier schijnt t zonnetje eigenlijk de hele dag al ...
    groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel verhaal ... vergeet ik je leuke :o)) Camping quilt nog !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd heerlijk in mijn kamertje als het buiten slecht weer is. Mooi wordt je campingquilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he een plek voor jezelf, waar altijd iets leuks te vinden is voor treurige dagen. Mooie quilt gaat dat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geen last van de regen,... ik houd zo van de herfst,.. de kleuren, vallende bladeren, paddestoelen, noten, de geur buiten en zlefs de regen en wind,....
    Ben ik toch een beetje gek?
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar onze hobby al niet goed voor kan zijn! Geniet van je campingquilt, hij wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk uit naar de herfst. Heerlijk.
    Je campingquilt wordt al leuk.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook nooit last van een herfst-
    dipje, want ik vind het juist heerlijk
    om dan lekker op mijn kamertje te gaan
    zitten werken, net als jij nu doet.
    Wat wordt hij leuk en wat een gewel-
    dige kleuren heeft je campingquilt!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook geen hefstmens, maar met deze vrolijke lapjes moet jij je wel happy voelen! Wordt gaaf, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar zouden we zijn zonder onze hobby, nee ik moet er niet aan denken, heerlijke vrolijk makende afleiding, je camping quilt word mooi zeg en zo lekker snel op je machientje.
    Vandaag weer prachtig weer das ook nog wel even lekker en quilten doen we toch wel ;-)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat je je zo laat opfleuren. Wat een leuke quilt maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt hij mooi en ja ik vidn dit ook een heerlijke tijd, lekker aanrommelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat grappig dat jij dezelfde stoffen hebt gebruikt, dit wordt ook een erg leuke quilt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!