maandag 14 mei 2012

De creatieve wereld van ???

Steekje voor steekje vordert mijn sampler met doorpitten. Het is een karweitje waarbij je doorzettingsvermogen en geduld moet hebben. Maar de drang om hem af te hebben wordt steeds groter. Het heeft mij nu wel lang genoeg geduurd ;-) Tanden op elkaar en stug doorpitten dus.
Ik merk ook dat de "niet-affe" quilt mij blokkeert om verder te gaan met lopende projecten.
Het mag niet, eerst afmaken!!!

Mijn creatieve wereld is dus momenteel niet zo creatief dus hahaha.
Desondanks ben ik afgelopen weekend met een vriendin naar Almen geweest. Bij Atelier Hartendief.
Voor de 2e keer deden we mee aan een verrassingsworkshop. Het is gewoon zo fijn en lekker om af en toe jezelf iets leuks te gunnen!
Ook deze keer was het een verrassing wat we gingen doen. Ja "iets" met een quilthuisje.....maar wat??


Als voorbeeld waren deze twee vogels gebruikt, je kon kiezen om er een miniquiltje van te maken of met een echte beukentak dat in het huisje is bevestigd.
Ik ben voor het miniquiltje gegaan en dat gaat er ongeveer zo uit zien



Natuurlijk is het quiltje nog niet klaar hoor.
Maar eerst wat anders afmaken he ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

13 opmerkingen:

  1. oh ... wat twee lieverdjes zeg :o)
    mooi die effen zachte kleurtjes .... ze lijken op het eerdte gezicht op ... marsepein
    (vind ik ...) dus toch een nieuw projectje ...
    Ik moet (wil ..(o) ook nodig ... mijn sampler af (door)quilten ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je dat je eerst de quilt af wilt hebben voordat je weer verder gaat met andere projecten. De twee vogeltjes zijn wel super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is tie leuk geworden joh! Schattig om zo in ene huisje te hangen. Enne....ik heb mijn speldenkussentje gauw weer weg gehaald, foutje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt erg leuk, zo lief die vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet het, pittig werkje dat doorpitten, maar uiteindelijk komen we er wel, en dan hebben we wat moois ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die vogeltjes. Goed van je dat je eerst je quilt doorgepit wilt hebben voor je wat anders begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vind die twee boven in zo leuk! Kijk quiltjes maken we al, maar dit is zo anders! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met doorpitten, ik kan me voorstellen dat je verlangt naar het einde van het quiltwerk, dan nog een bies en daarna het genieten van je eigen werk én de traktatie dat je een volgend projekt op mag starten.
    Je vogeltjesquiltjeverrassing is bijzonder schattig, beide uitvoeringen zijn erg leuk! Je hebt helemaal gelijk, zo'n heerlijk verzorgd dagje kunnen we allemaal zo nu en dan wel gebruiken.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms valt het wat mee, soms heb je het mega naar je zin en soms zou je het daar wel kunnen smijten ;-)
    Maar dit is soms wel met alles,he...
    Mischien es met een mooie film of met een leuke cd? De sfeer wat opleuken?
    Ja, bij Hartendief een projectje maken is vast reuzeleuk...
    Jammer genoeg zover weg van hier.
    Ben benieuwd naar je resultaat.
    Bedankt voor je reactie op m'n blog,vele groetjes, Nanske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk project is dit, als het af is mag je het showen! Zie ik je a.s. zondag in Twello? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!