maandag 30 mei 2011

Een klein logje en dan gauw aan de slag ;-)

Bedankt voor alle lieve felicitaties op onze 10jarige huwelijksjubileum.
We hebben het niet uitbundig gevierd hoor, gezellig met ons drietjes zijn we afgelopen zaterdag wezen wokken. Het uit eten gaan was al een hele feest voor ons, aangezien we niet zo vaak buiten de deur eten.
En van mijn DH heb ik nog een geweldige bos rozen gekregen, 10 stuks met één rode roos dat als symbool staat voor onze grootste geluk "Kimberley"

Intussen heb ik ook ondervonden dat Blogger wat problemen geeft. Wat er precies aan de hand is weet ik niet....maar bij sommige medebloggers kan ik helaas geen reaktie geven. Ik moet me steeds blijven aanmelden, op een één of ander manier lijkt het of Blogger mij dan niet onthoudt :-(

Vandaag ga ik even snel mijn huis door, stoffen en stofzuigen en dan "moet" ik hoognodig aan de freubel. De laatste hand aan de Round Robin randjes zetten en dan kan ik deze blok doorsturen naar de volgende. 1juni mag ik het resultaat laten zien, dus nog even geduld.
Dan staat er ook op mijn "things to do list" ;
- siggies maken
- labeldoekje voor een pasgeborene maken.
- verder gaan met de sashings van mijn sampler

Genoeg te doen dus
De Groetsels maar weer ;-)
Tertia

10 opmerkingen:

  1. Druk, druk, druk....Heerlijk toch, om lekker bezig te zijn? Ik vind het tenminste fijn. Nog gefeliciteerd met je trouwdag! Ik heb wel drie of vier keer geprobeerd om toen een reactie achter te laten, maar dat lukte toen niet. Dus bij deze! Gelukkig kan ik sinds gisteren weer inloggen. Succes met alles hoor! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met 10 jaar lief en leed. Ook ik moet vandaag gauw aan de RR werken. dus..... aan de slag. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je!
    Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Iemand gaf mij de tip om het vinkje weg te halen op de intekenpagina bij Blogger, en daarna is het altijd weer gelukt.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vervelende to-do-list heb je
    vandaag (LOL)... Lijkt me fijn zulke
    klusjes. Ik heb vandaag naast de
    nodige huishoudelijke klussen een
    verjaardag te bezoeken, dus er komt
    weinig van zulke klusjes als jij hebt.
    Morgen beter! Veel plezier met je
    werkjes (en mag ik een keer dat
    labeldoekje op je blog zien, daar ben
    ik wel in geinteresseerd.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het toch weer heerlijk druk met vooral je handwerk. Ik ga vanmiddag maar even rustig aan doen. Vanmorgen flink wezen tennissen. Maar er zullen vast wat vingerhoedjes aan de lap gezet worden want echt stil zitten kan ik niet.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tertia,

    Ik wou dat het 1 juni was, dan kon ik zien wat je gemaakt hebt nu :-)
    ga maar snel door het stof hoor, kan je aan het andere (leuke , moie) stof beginnen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die problemen met reakties plaatsen had ik ook... steeds weer opnieuw kwam de inlogpagina tevoorschijn. Uiteindelijk probeerde ik of het zou lukken wanneer ik het vinkje weghaalde bij 'aangemeld blijven' en ja hoor... dat werkt. Wanneer ik het vinkje terugplaats, doet hij het weer niet, heel vreemd.
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij natuurlijk ook nog hartelijk gefeliciteerd met je trouwdag. Omdat ik niet altijd op het internet kan ben ik natuurlijk te laat. Maar het is niet minder gemeend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte gefeliciteerd met je trouwdag.
    Je hoeft je in elk geval niet te vervelen, met alle leuke werkjes die ju nog moet (af)maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik kon geen reactie meer geven....dus alsnog van harte!!!
    wat is er veel veranderd in die 10 jaar he!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, dat wordt altijd gewaardeerd. Dank je wel en tot de volgende keer!